July 20, 2012

masterchef selebriti : FINAL!

Halooo...entri dah basi..hahaha...tak kisah lah...sape tengok masterchef selebriti final...hmmm rasenye semua dapat agak sape juara kan...but aku terkejut yg Angah antara finalist! OMG aku ingatkan juliza ke soo wincci ke..but Angah pon ok bah...hikhik...tp kan bagus jugak juliza x masuk final..die tu over confident ok..pas tu aku x suka la die mcm nak kondem peserta lain..mcm good2 jer...huh

Utk final mereka dikehendaki memilih antara menu masakan BARAT atau ASIAN...hmmm...for me kan bagus kalau keduanya diberi pilihan yg sama..baru la ade fight..sbb nye mane tau ade antara juri yg lebih sukakan menu barat..and mane tau ade juri yg x gemarkan masakan barat..betul tak? Sbb kalau aku, aku suke je makanan barat ke asian..tp kalau dah steak dato fazley tu half cook memey mak tak makan u olssss...dah confirm aku pilih angah sbg juara..hahaha...tp tu kalau aku la jadi juri..hakhakhak...

but overall aku rase mcm final MASTERCHEF yg IZANI menang tu lg best & mencabar kot..sbb kene masak utk tetamu jemputan..baru la syiokkk..reramai kat dapur..pas tu tema yg sama...baru la juri boleh compare dari segi rasa, kreativiti & jenis masakan tu sendiri...then tetamu yg reramai tu yg bg komen & markah...baru la aku rase mcm tak sabar nak tau sape menang..org ni sesuai ke dgn tema tu..menarik ke plating nye..rase mcm die ni menang..tp mcm die tu yg menang..eh menu die lg best...kan kan kan

utk versi SELEBRITI ni mcm cabaran yg biasa kite tengok jek...tak de thrill langsung..tp aku suke tengok desert dato fazley..angsa tu comel jek...aku pon x pandai nk buat gitu..hikhik..tp mcm x suprise je bila ramai dah dpt agak sape yg jadi juara...betol tak???..aku yakin yg 90% rakyat malaysia yg menonton dah tau sape juara...pas tu cara pengumuman biasa je kot..but yg paling aku terkejut bile camera tuju kat AA..oh my coach (gaya fazura)...no komen..sila la tengok sendiri yek...

hmmm..tak sah kalo tak letak gambar ye dak...FYI gambar ni semua aku ambik kat instagram dato fazley..hikhik..*dato sy pinjam gambar yek :)*



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment