January 2, 2013

Selamat tinggal 2012...Assalammualaikum 2013



Haloooo…hari ni 02.01.13..sehari lewat utk publish entri ni..tapi aku dah berusaha nak taip jugak hari ni..hihihi…

Belum terlambat nak wish “Happy New Year” buat semua..haaaa..mesti masing2 dah pasang azam baru ni kan kan kan…tapi jangan pandai buat azam je..make sure azam kite termakbul..insyaallah…

2012 banyak kenangan suka duka, pahit manis buat kami suami isteri…biasa lah..lumrah kehidupan…baru lah org kate warna warni mcm rainbow kan…tak lah plain aje..kikiki…azam 2012 aku alhamdullilah termakbul…walaupon di saat saat 2012 hampir kepenghujungnya…ape azamnye??hihi..azam aku 2012 ialah nak ade cahaya mata…walaupon di awal tahun tu aku bermuram durja dgn berita yg doctor beritahu tentang PCOS..sampai terpaksa melakukan pembedahan tapi kami punya semangat memang kuat utk menempuh semuanya dgn hati terbuka..tipu lah kalau kate aku ni tak “menangis”…tapi lama kelamaan aku redha…And now alhamdullilah..lepas 3 bulan buat operation kami dapat perkhabaran gembira..and yessss azam 2012 sy tercapai..yeayyyy….terima kasih ya Allah..kau permudahkan urusan kami dari awal hingga ke akhirnya..

Kalau nak cerita perjalanan suka duka 2012 memang berjela2..tapi ape aku boleh katekan 2012 ialah tahun yg BAHAGIA…sampaikan target yg sepatutnye utk 2013 kami capai pada 2012..alhamdullilah..rezeki Allah…

And now kalau org tanye ape azam 2013..jawab aku “utk memperbaiki diri menjadi lebih bagus buat keluarga kecil kami yg akan berkembang insyaallah in june”…kami akan berusaha kearah itu selebihnya adalah ketentuan Illahi.. (;


our latest pic mase company annual dinner..
nak jugak berkebaya walaupon ade "perut"..hikhik




No comments:

Post a Comment