April 11, 2013

Pukul 3 pagi

halooo..semalam hujan yg sangat lebat...jalan teramat jem...husben belikan siap2 kyros kebab buat aku...sbb beliau di KLCC..hikhik..

sampai rumah makan kebab aje..konon dah kenyang..akibat penat lepas mandi, kemas dapur aku terus tidooo...husben pulak keluar utk hantar kawannya kat jalan duta..entah jam berape die balik aku tak sedar...

malam tu aku lupe makan ubat yg doktor beri..ingatkan boleh la ngelat...rupanya husben aku sangat lah aware..yg bininya selalu mengelat..maka dikejutnya aku utk makan ubat..entah pukul berapa mase tu aku tak sure...dgn mamai2 aku gagahkan la jugak utk telan ubat2 tu...ok sambung tido..tapi malang nya tak boleh..sebab perut bergelodak minta diisi..

wife : abg org lapar la (sambil mata tutup)
husben : abg bancuh milo nak??cicah biskut
wife : tak nak milo..(ohhh demand)
husben : nak susu ke??
wife : org nak makan nasik!
husben : syg tido dulu abg pegi masak nasi..lauk telur goreng boleh??
wife : boleh..janji nasi.. (sambung tidoooo)

entah berape lame aku lelap pon aku tak pasti..aku sedar bile husben gerak utk bangun makan...tengok atas meja semua dah hidang..nasi panas, telur mata & ikan bilis goreng + kicap...terbukak selera u olssss..aku tengok jam PUKUL 3 PAGI!!! omg...kesian husben...dalam sejarah bangun pagi buta masak utk aku...terharu *tears*

walaupon pukul 3 pagi...licin jugak pinggan yg penuh dgn nasi tu...ya memang betullah aku tersangat lapar..husben yg tunggu aku makan pon terkejut aku habis kan nasi tu..hahahaha...

terdetik dalam hati..bertuah punyai husben yg sebegini...walaupon tak sekacak ADI PUTRA *auwww*...tak sekaya DATUK K *eh tetibe* aku bersyukur..bersyukur kerana dia sygkan diri ini..sanggup lakukan apa saja buat aku..ya AKU lah yg mengada tu...ohhhh I LOVE U honey... *ok mak jiwang pepagi nih*

psssttt...patut kene nyanyi lagu P Ramlee tajuk pukul 3 pagi kan..hahaha..tak de kene mengene pon...

No comments:

Post a Comment