June 6, 2011

Cuti Sekolah = Kenduri

Holaaa…hihi..ya musim cuti penuh dgn aktiviti kenduri kendara..tak kira la kenduri kawen ke kenduri bertunang ke kan..janji kenduri…kekeke..Tp musim cuti sekolah ni aku sempat gi 2 kenduri aje…kenduri kawen & kenduri bertunang..yg lain bukan tak nak gi tp masa tak mengizinkan…ape2 pon tahniah diucapkan kpd semua yg dah bertukar status ye…semoga bahagia ke akhir hayat..

Ok malas nak bebel banyak2..mari kita mula kan dgn majlis kawin Pn.Anna Farhana (29.05.11)..alkisah nye Anna ni adalah kawan mase aku sekolah kat Teknik Muadzam dulu..dari form 4-5 la kan..classmate gitu..pas tu hubungan kami berlanjutan sehingga kat PUO pulak..classmate jugak lagi..hihihi..panjang jodoh kami..kalau nak tau Anna ni la jugak yg kenen kan aku ngan Mr.tunang..eceh ceh..terimbas kembali pulak..ya Anna ni la punca nye aku terjatuh Chenta kat Mr.Tunang..hahaha…mcm mane??secara ringkas dialah yg inform kat Mr.Tunang aku ni tak de transport nak ke bus stop..full stop..hahaha…thanks Anna…jodoh kami panjang rupenye..akhirnye kami pon nak kawen jugak November nanti..jom layan pic sekitar majlis…tak banyak pon..sbb sebok nak bergosip…

antara hantaran

pelamin

geng bas sekolah..haha

me with bride

mereka bersanding

the gift

Itu perihal majlis kawen..ni pulak nak cerita pasal majlis pertunangan one of my besties jugak..hiks…wah kalau nak cerita pasal percintaan dorang memang aku tak berape nak tau la kan..tp ape yg aku tau ialah mereka dah pon bercinta hampir 10 TAHUN u olssss…OMG…patut nye korang kawen je terus cik Zelinda oiiii..yg paling best mereka juga adalah jiran tetangga..what a coincidence..mase yg paling best ialah bila tiba hari raya..hahaha..tak payah nak berebut balik kampong…syiokkkk..hahaha…majlis cik lin ni ari sabtu (04.06.11) lepas Isyak..kat rumah beliau..jom la layan pic aje yek..

final touch up

opsss.terlebih sudah with mama khalish

ni mak andam bidan terjun utk pasangkan veil

close up sikit..waaa..pandai la cik jijah

antara hantaran..

ni namanya duit tanda..bg adat johor katenye..

boleh senyum dah..cik lin anda gojes..

hik..hik

the goodies...

haaa..banyak kan gambar..utk gambar Pn.Anna maaf bebanyak sbb kami sibuk bercerita...utk majlis Cik Lin gambar ade lagi..tp biar la tuan badan yg riview yek..kang ai terover pulak..

last but not least..to Pn.Anna..semoga bahtera yg baru dibina akan kekal bahagia hingga hujung nyawa...ko kawen dulu sebelum aku ok..hihi..to Cik Lin...semoga tabah menempuh alam bertunang..ingat sabar itu penting utk segalanya & yeayyy aku kawen dulu..hahahaha...

2 comments:

  1. x pe nat, gi kenduri sambil ambik seri pengantin..hehe..last week aku gi knduri hana, temanya pon grey n pink..teringat majlis ko la pulak..hehe
    syiookkk sgt dapat jumpa u all time tunang lin..time majlis yg camtu je la kt ni wat reunion yer..sabo je la..huhu..

    **kpd cik lin ~> tahniah dah selesai majlis bertunang..smoga bersabar menempuh segala dugaan..and terima kasih bg doorgift..opsss doorgift??? fobia lakss dengar ayat tu!!!! ada aku kesahhhh!!!!!!!! hahahahahhahahahhahaha

    ReplyDelete
  2. kan jijah..time kenduri kendara la kite baru nak berkumpul..hahaha...nanti kite jumpa lagi time kawen fatehah..haha..doorgift??alamak terlebih sudah...

    ReplyDelete