July 15, 2011

Aku, Bunga & Sunset

yehaaaa...tahap kerajinan mengupdate blog memuncak..aku sangat suka akan sunset..sebab tu jugak la aku suka kalau bercuti dekat beach..hahaha..1 point disitu..hihi...mari2 layan gambar aku mase kat Putrajaya last week..kisahnye aku ,Mr Tunang & mak pegi la ke floria kat presint 2 putrajaya...tengok bunga..satu lagi bende yg aku sangat suka ialah bunga..lepas dah penat bergambar kat floria tu kami ke pameran pengantin kat PICC..view waktu senja sangat la cantik dari atas PICC tu okey...tambah menarik bila ada sunset..aku tak lepaskan peluang..meh layan gambar aku yek..jgn muntah darah hokey...haha

pintu utama

kalau la kat rumah aku ade kebun bunga cam ni..aku confirm jadi petani..haha

OMG

hohoho...

>.<

me again

roses

bunga kebangsaan kita

orked

nak kereta sorong ni buleh..haha

best nye..


with emak

pose sane sini

aku over

like mother like daughter tak??kiki..


strawberi!!!nasib aku baik..kalo tak dah petik satu

oh my LILY...


taman bunga saye..haha




malu seh depan org ramai buat perangai gini..gasak

mak steady

mak aku gini??haha..ni mesti dah kene aura aku

konon sesat di putrajaya

terbang lagi

i love sunset

Mr Tunang..nak jugak

suka pic ni

how romantik..bluekkk

close up sikit..haha


ok that's all for today...pas ni tah bile pulak aku nak hupdet kan..hihi...FYI semua gambar diatas diambil oleh Mr.Tunang..even gambar kami berdua yg berlatarkan sunset pon beliau yg tangkap sendiri..agak2 je tetibe menjadi..suka..suka...hihi

pssstttt..nat kate---->TQ tag dari kekotakku dah sampai...yeayyy..pantas...

2 comments:

  1. floria ni sampai hr ahad eh?

    ReplyDelete
  2. lind:floria sampai ahad ni je..cepat2 pegi tau..kalau pegi malam lagi best sbb ade bot berhias..banyak lampu2..hihi

    ReplyDelete