June 27, 2013

I'm 27!

Halooo..ok aku ade banyak story mory..tp kite mulekan dulu dgn birthday celebration..hihi..tak la celebrate beria sangat..just two of us ehh with little baby inside my tummy of coz...

Hmmm..x celebrate kat mane pon..maklum la time tu aku dh 37weeks pregnant..nk jalan pon berat..nak makan pon x lalu..hahaha..so ape yg kami buat??

Memule g wedding kawan husben..then aku ajak balik..kuikui..mata aku pk nk tido jek...tp husben bawak aku ke klcc..ok fine...jalan la aku ni dgn kadar yg paling slow..huh..berat nok nak bwk perut..mata pulak terbayang katil jek..

Then husben tanye nak mkn ape..aku blurrrr..then aku decide aku nk mkn mcd..n spagetti..itu jek???ya itu jek..hahha..pas makan shopping jap..tp bkn baju aku..beli baju baby..hikhik

Lepas tu aku ajak balik..penat dh jalan..otak pk nk tido jek..tp sblm balik husben belikan cup cake..aku kate nk mkn kat umah je nanti..

Balik rumah aku terus tido..penat sangat kononnye..hahhaa..then husben kejut suruh mandi pas tu makan...and paling best husben siap deco lg cup cake yg beli kat klcc tu..kikiki...itu la cerita birthday ke 27 mak buyung...simple but I love it...tq husben for the gift!!memang wishlist 2013 lah..hikhik..

Mari aku jamu dengan gambar dihari birthday yg ke 27..

No comments:

Post a Comment