September 5, 2011

Wedding Update : Cuti Kawen yg tak approve lagi

salam syawal semua...mood raya masih tebal lagi kan..hihi..tp hari ni aku tak nak cite dulu bab raye sbb gambar belum transfer lagi dalam hard disk...nanti yek baru update pasal raye,..hihi...

skang nak cite pasal cuti kawen...eksited tak??muahahaha...leave form aku dah submit sekali ngan cuti raye ari tu..tp kan yg sedeh nyeee cuti kawen tak approve lagi..aiseh bosss...kasi approve la cuti tu..sy tau sy telah apply cuti yg panjanggggggg...huhu...


haaaa..jgn pikir bile aku cuti panjang aku nak ke bersantai gedix pulak..hihi..tak de mane nyee..nan hadooo...kalau la cuti tu approve pon aku akan kene tinggal sorang jugak..sbb Mr.Tunang (mase tu dah jadi husben) keje..muahahaha..die hanya cuti hari nikah,sanding & sehari selepas tu..pas tu keje..pas tu die sambung cuti balik sehari sebelum majlis bertandang,majlis bertandang & 3 hari selepas tu...hanya aku je yg overrrr cuti...penat la keje..pagi ke malam..nak rest otak & tenaga jap...kuikuikui..itu pon kalo approve la kan..kalo tak hadap la keje ni selagi tak tutup mate...tp alhamdullilah aku ade rezeki yg HALAL...so tak baik merungut..hihi...

pssttt..nat kate---->td jeling kat bilik bos form tu tersusun catik kat atas tray die..hishhhh...

No comments:

Post a Comment