September 17, 2011

Wedding Update : Pre-Wedding (theme & place)

Halooo...aku tau ramai antara B2B out there yg dah pon selesai buat pre-wedding kan..kan...owesome lah korang..aku ni baru la hegeh2 nak buat..itu pon bulan Oktober nanti..hahaahha...entah kenape aku nak buat bulan Oktober tah..aiseh..skang baru rase sikit nyesal sbb nak buat lambat...hihi..padan muka aku!!

ok malas nak bebel panjang2..ari tu Mr. Tunang sms ngan our photographer pasal cerita pre-wedd nih..ye beliau eksited...entah ape yg dibincangkan oleh mereka i have no idea lah...yg pasti costume aku & Mr.Tunang dah ade..muahahahha...tp nak buat uth theme ape entah la...pas tu tempat pon tak decide lagik..aiyakkkk..*dush..dush*

skang ni mase nye utk mencari tempat yg sempoiiii...tp kat mane yek...i love alam semulajadi...plus dgn ade sunset/sunrise ke...oh ye kalau ade flowery lagi bagusss...hihi..ade ke tempat ni???hmmm cameron ke???kang jadi noraelena plak..muahahahaha...tetttt...

ok korang..ade idea tak???dimana dimana??hikhik...


pssttt..nat kate--->semalam dah tangkap gambar utk buat banner kawen..hihi...ayu berbaju kurung & kacak berbaju melayu...tunggu yek...oh ya tq pak utih coz rajin melayan kami ni & menjadi photographer tak bergaji..haha...

No comments:

Post a Comment