November 5, 2012

mood ke LAUT..oh KARAMBUNAI

haloo..hari ni 05 nov..our FAMILY trip!..ya ya ya..semua org dah berangkat pagi tadi..dah sampai pon agaknye..cuma disini tinggal lah aku & suami sahaja..huhuhu...

pagi tadi lepas hantar family kat jalan ipoh husben tanye "syg tak kecik hati kan tak pergi"
aku "tak le..next yer kan kite pegi jugak..berdua..hikhik"

ye sejujurnye aku tak kisah sangat..dengan kondisi aku yg kejap sihat kejap tak ni baik lah kami ni tak pergi...ade perkara yg lebih penting yg harus dijaga..hikhik

but now bile kat ofis mood aku ke LAUT...mngantuk...batuk..rase nak demam..pening..semua lah...haiyoooo...oh MONDAY...

doaku semoga mereka semua selamat pergi & balik..sila lah ENJOY walaupon tanpa daku..hahahaha..
dan yg penting cepat lah SABTU kerana aku juga mahu ke LAUT..yeeehuuuuu...

No comments:

Post a Comment