January 19, 2015

AJL29

Assalammualaikum

ni nak cerita pasal AJL29 semalam..
rasenye persembahan tahun ni hebat2..senior - junior bergabung meletop..
TAPI
paling annoying bile asik la dok sebut
QU PUTEH QU PUTEH BARU LAH PUTEH
haiyooo
sampaikan baby manja aku pon dh hafal perkataan tu siap letak jari kat pipi..danggggggggggg

memang aku rase nak tampo

kekadang aku terpikir, ni Anugerah juara lagu ke anugerah QU PUTEH????..karut la weiii..
AJL kottt..plis lahh..
memang la QU PUTIH penaja utama..tapi AGAK AGAK lah nak promot pon..
berbakul2 org sumpah produk ni kot..haihh

ok lah abaikan pasal QU PUTIH BARU LAH PUTIH tu..
cerita pasal persembahan..
WOWWWww
semua best and aku tak tau sape yg boleh menang & sape yg patut menang
semua lagu BEST
semua nyanyi BEST
semua persembahan BEST
termasuklah CALIPH BUSKERS yg hanya sekumpulan penyanyi jalanan..
THORBAIKKKKKkkk
rase nak nangis tengok dorang perform kat pentas yg GAH tu buat pertama kalinya..
hebat!!!
TAHNIAH edry & TERIMA KASIH kerana beri peluang kat dorang..and they deserved to win the best performance..tapi sayang tak menang antara 3 lagu terbaik..lagu tu best kotttt


sumber : IG Edry

overall aku suka la AJL semalam cume part yg annoying tu tak boleh buat ape dah lah..
pas tu aku tak puas hati lagu "apa Khabar" tu menang..haha
boleh tak bg lagu lain yg menang..haihh
yee aku tak pandai nak menjuri..
tapi rasenye ade je kot lagu lain yg lebih layak
bak kate kakak aku kenape lagu tu menang



tu je nak cerita..
ohh utk siaran akan datang kalau nak promot PENAJA tu jgn la sampai org rase nak BAKO tv pulak yeeee..
cakap sikit2 dah la..jgn la dari mule sampai habis pas tu dengan iklan lagi.. asik dieeeeeeee je..lepas die die lagi..pas tu muke die lagi..haihhhh
buat anugerah PENAJA je lah senang cerita..
kahkahkah












No comments:

Post a Comment