August 12, 2010

hari-hari J.A.D.I part 2

agak lambat untuk mengupdate...setelah 3 hari berlalu..kali ni bday kakak aku a.k.a mak long (anak buah panggil mak balong)hehehe...selebration ni abg ipar aku la sponsor..kami cume sponsor perut kosong aje..haha..so ari isnin ari tu dalam pukul 7.00p.m kami-kami ni berangkat la dari rumah nak ke destinasi yg dah ditempah..masyaallah..nak siap kan hero2 berempat tu amat la menguji kesabaran...huh...tp pape pon aku berjaya jugak walaupon banyak songeh mereka-mereka itu...oh x lupe jugak mak aku siap goreng kan cempedak utk ditapau ke sana tu..(caya la mak)hehe...hah ke mane???alaaa dekat aje..kat curve..name restoran tu AH TUAN EE's Palace...makanan ala-ala nyonya..sedap...lepas makan2 tu ade kek yg lazat sehingga menjilat jari..mane taknye kek eskrim baskin robbin ler...feberet my sister...papepon layanzzz gambar yg sempat diambil...
~wif my sis~


~my family~

~kami-kami lagi~


~eh2..nak jugak~

~aku pon x paham pe masalahnye~

~kek eskrim coklat ~

~ape kes ni~
pssttt..nat kate---->hari yg same ade la sorang artis ni (lelaki) makan kat kedai ni jugak...anak buah aku siap nyanyi lagu die lagi tp boleh die buat dek aje...menyampassss....nasib aku x repot kat mama juwie tau..huhu

No comments:

Post a Comment