August 12, 2010

Hari Pertama

hari pertama ape nye nat oiii...hehehe...saje je kan ngade..bukan ape la..ni pasal entri semalam tu la...yg aku kene balik kije naik tren setelah berbulan2 x balik sendiri..haha..(kecoh je)..sempena bulan puase ni aku balik kul 4..jadi semalam dgn pantas nye aku berjalan ke stesen putra KL SENTRAL ni..punye la laju aku jalan..ye la takut ramai plak org cam kat stesen KLCC tu..x sanggup den nak tunggu...sampai je kat stesen aku senyum sorang2...haha..dah mcm org x betul plak..ye la keadaan nye (cewah) lengang gilerrr...boleh golek2(kalo nak la)...keadaan dalam train pon same...boleh pilih la nak dok kat mane...x usah risau dgn bau2 ketayak yg boleh sesak kan idung tu..wakakakaka...perjalanan pon x lame..pas naik train tukar ke star pulak...sampai rumah dalam 4.30..aku pon buleh rehat2 pas tu ke bazaar ramadhan...hehe..sebut pasal bazaar ramadhan ni, masyaallah...ramainye org...mungkin sebab hari pertama kot...tu yg ramai betul manusia x kira kaum kat sana tu...mcm2 jenis makanan ade jual..tp for the first time aku hanya TENGOK aje..hahaha...cam x caye aku x beli pape tuk diri aku ni yg suke makan..hehe...

pssttt..nat kate---->shopping kat bazaar tu beli pape yg patut je yek...jgn membazir di bulan puase ni...

No comments:

Post a Comment