May 11, 2011

Kenape

mcm lame tak hapdet blog..hihi..lame jugak tak tengok story kawan2 maya ni...maklum la..bz sikit..2 hari lepas sebok ngan training...ni baru masuk opis...nak berblog pakai fon tak puas pulak rasenye...banyak nak update ni..pasal hari ibu..pasal kawen..pasal keje..pasal aku, dia & kamu..hahaha...haishhh..

kenape??..kenape??..hahaha..tak la..FYI,entri yg aku tulis dalam belog ni ialah ape yg aku rase nak kate la kan..tp semua tu realiti kehidupan..auta??entah..yg bace tu maybe akan kate aku auta kot...or maybe yg bace ni tersentap ke??tp aku tak tujukan kat sape2 pon...mention name pon tak..gambar??lagi la tak de..tp kalo terase aku nak buat cam ne???blog ni blog aku...so menjadi masalah ke???aiseyman...org yg mengaku dirinya baik belum tentu diakui baik oleh org lain...dan mane ade dlm dunia ni org yg jahat mengaku dirinye jahat..kan...same to me la...yes i think that i am a good person..but i dont know what you think about me...maybe you all rase aku ni baik kot.. keji ke..jahat maybe...kan..tp tu la what ever you think about me I DON'T CARE (or maybe i should care if something not right here & there)...hahaha...aku bukak blog ni cume utk make friend..not make ENEMY..so if you don't like what ever story mory kat blog aku ni sila jgn tengok..sekian..thank you=)


psssttt..nat kate--->blog ni bukan pasal aku nak kawen je tp pasal realiti kehidupan...terima kasih sbb follow aku...

No comments:

Post a Comment