August 18, 2011

Wedding Update : THE MOST IMPORTNT THING

haloooo...senyum sampai telinga hari ni...hihi..mane taknye the most important thing dah settle semalam..yahoooo..penat la hai berkejar mencari tok kadi..(itu aku tipu)..kisah nye begini..ari isnin kan dah sampai segala borang dari Perlis..pas tu selasa Mr.Tunang ade event kat opis die..pas tu rabu (semalam) baru kami gi mencari tok kadi...pagi tu kul 9.30 gi masjid hanya ade setiausaha masjid je...call tok kadi tak angkat..aiseh..aku dah la janji nak masuk opis kul 10.30..hihi..dah kul 10 kami balik dgn hampa..pas tu tok kadi call kate dtg jumpe die kul 5..aiseh..dah la masuk keje lambat mcm mane nak balik awal nih??muahaha..aku ngelet la utk hari ni je...ok la tu kan..bukan selalu..tp ni terpaksa..so pukul 5 kami & abah dah tercongok kat masjid...menonong je nak naik ke pejabat kadi..pas tu ade org panggil.."cik nak ke mana tu??".."nak ke pejabat kadi kat atas"..."sy la tok kadinye"..muahahaha...(tepuk dahi)...



duduk cite ngan tok kadi tujuan kami..pas tu die belek2 borang..pas tu tanye sikit-sikit..pas tu sign mane yg patut..pastu cop kat borang..pas tu book date & masa kat organizer die..then DONE..siap..boleh dah hantar kat JAWI..yeayyy...nampak senang kan..tp rase la sendiri..hihi..tp yg tak best nye satu bende jek..aku ingat kan aku la yg paling awal..rupenye ade yg lagi awal dari aku..huhu..ce citer ce citer..

begini kan aku plan nak nikah pas asar..tp memandangkan ade yg lagi awal dari aku so slot tu dah penuh++...tok kadi kate kalo nak pukul 6/6.30pm..tak mo la aku kan..lambat sangat tu..dah pikir dah bincang so kami decide nak buat pas sembahyang jumaat..jam 3ptg..alhamdullilah masih kosong...senyum balik..hihi...kat mane kami akan menikah??haaa kat sini la
Masjid Amru Ibnu Al'As - Bandar Baru Sentul..

so hari ni disebabkan Mr.Tunang cuti die la yg volunteer nak submit borang kat JAWI..hihi..thank you darling...pas tu die jugak yg akan gi ambik kad kawen kat pertama..hihi..thank you daling...tak payah la aku nak apply cuti utk ke JAWI & jugak tak payah aku nak pening dgn jem utk ambik kad kat pertama ari minggu ni...hikhikhik...yeayyyy suka nye bab ni dah settle...


pssstttt..nat kate---->mood raye dah dtg...baru la rase berkobar2 nak raye & S.H.O.P.P.I.N.G.!!!!!

2 comments:

  1. Alhamdulillah..setel dah..pasni giliran aku lak..haih!

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah..cepat jijah..hikhik

    ReplyDelete