February 13, 2012

entry suke hati

akibat hari ni lemau..maka aku lebih rajin menghupdet blog..wahahaha..maap bos...kasi tea break jap eh..

sedang aku lalu lalang kehulu hilir keluar masuk ke bilik bos ade la akak ni tegur..

akak :"nape la nat ni makin nampak pendek"
aku :erkk.."mane taknye kasut flat aje pon"..
akak :"tu la dulu kemain lagi kalau boleh kasut tu 10inci pon pakai..hari2 bertukar2 kasut"
aku:"hihihi..dulu mase ofis lame tak banyak bergerak..1 floor je..skang ni ade 7 tingkat..kene pulak jenguk setiap tingkat kalau nak hantar document..jenuh kalau pakai high heels..."

itu lah die..aku yg POYO...tp kan sampai kasut pon org tegur..*bajet org ambil berat*..kikiki
tp memang betul pon..sejak kat opis baru ni aku malas sangat nak ber high heels...kasut pon masih dalam kotak tak berusik..haha..aku lebih selesa pakai flat shoes..high heels aku yg banyak kat umah tu aku buat tontonan umum jer la..skang aku lebih cenderung utk beli flat shoes tak pon wedges..selesa..nak berlari pon sonang...


pssttt..nat kate--->kasut kasut kasut...me like

No comments:

Post a Comment