December 15, 2012

ahshummmmm:macam-macam cerita

haloo..halooo...sihat kah anda sekalian..hikhik...amboi..kemain lama kan tak hupdet..maaf la bukan ku sengaja..banyakkkkkk story nak cerita tapi aku rase yg ah berlalu kite skip kan aje lah yek..pasal honeymoon anniversary aku yg dah lepas sebulan yg lalu banyakkk gambar nak kongsi tapi akibat aku MALAS maka aku abdikan sikit2 kat sini eh..hikhik..ape pon honeymoon anniversary aku sangat bestttt..."darling nanti kite pegi holiday lagi ek..and make sure beach nye CANTIK..hahahaha" kempunan mak nak main kak gigi air bile tengok air laut kat PD tu mcm oohhh uhhhh..hahaahaha but overall AVILLION memang best..food pon ok..baik breakfast or dinner..me puas hati..and of course water chalet yg nyaman..and the best part is toiletnye boleh mandi 5 orang..haaaa kauuu..kihkih...

sekeping gambar yg aku rasekan very meaningful...yeayyyy...tiada org lain dalam bilik ni kecuali kami..so kene la pantas utk dapat kan snap yg sebegini..hahaha..kalau ingat balik kelako pon ade..hmmm cup cake tu asalnye nak makan kat rumah je..tp sbb aku tertinggal kat opis maka sebelum bergerak ke Avillion kami dtg ambil & buat sebagai cake anniversary kami..hahaaha...but overall i love the moment...

and this is me di usia kandungan 7 weeks..debab kan..hahaha..it's ok janji mommy & baby sihat..

eh..eh..panjang pulak pasal anniversary honeymoon tu yek..kihkih..now nak cerita bab pregnancy..now tekak ni tak suka sangat dgn makanan melayu..hahaha..kalau makan nasi pon hanya pagi..itu pon nasi lemak..pon tak habis..kalau tengah hari lagi la liat nak makan nasi..tp kalau dapat western food laju je telannye..oh baby mommy ni very the 'org putih' ye..hikhik...

ini memang paling disukai..tiap2 minggu bertandang ke pizza hut utk ini..nasib la husben nak layan..hikhik
tq darling...


yg ini pulak mcm wajib..yg sejuk memang la besttttt..especially aiskrim..tak kire lah aiskrim ape pon mesti nak tak kira waktu..kekadang dalam kereta time nak pegi keje pon jadi..hahaha..

now bile dah masuk 12 weeks selera makan makin kurang..sampaikan aku kene gastrik..hukhuk..sedihhh..tak nak ingat lah..teringat mase doctor scan baby tu..huhuhu...menangis..now azam aku cuma satu..nak makan banyak2 supaya baby cukup makan..pas tu nak paksa tekak ni makan ubat even akan terkeluar balik...semua demi baby inside my tummy...and also because of my hubby..tak sampai hati tengok dia risau sbb aku tak makan..and he always remind me to makan ubat..tak pernah miss walau sehari pon..hukhuk...

ok la that's all for today...actually selain aku malas nak menghupdet blog aku jugak sibuk kat opis..kerja bertimbun okeh..maklum la nak year end closing nih..pas tu sibuk jugak pikir pasal rumah baru..yeayyyy..nanti dah siap complete aku cerita perihal rumah baru pulak okeh...alhamdullilah setahun lebih tunggu CF akhirnya dapat jugak..husben kate "baby nak duduk rumah baru ni"..kihkih...tak kisah la..jgn kate baby aku pon mahu jugakkk..hahaha..


No comments:

Post a Comment