December 23, 2012

HOLIDAY..i miss u

Haloooo...terase sangat lame x berholiday...oh how i miss it..keadaan tak mengizinkan..bukan pe keadaan aku ni yg MALAS nk berjalan..even hangout pon dah malas..nk mengukur shopping mall pon malas dah..husben ajak tengok wayang pon aku tak hingin..hahaha...berat masalah aku ni..kalau dulu aku la yg ligat..panas bontot dok umah ni...kekeke..now semua dah berubah..

Then mention kat husben yg aku nk pegi holiday..he said 'ok syg..january kite pegi cuti kat swiss garden guna voucher free..february kite balik kg pas tu singgah penang & tido ipoh..march ke sabah & melaka..april kite cari barang baby..may boleh jln dlm kl je..june syg jaga baby' hihihi

Amboi...kemain plannye..tah la aku nk ke tidak berjalan ni..maybe faktor sebelom pregnant dulu aku lah kaki jalan now dah terbalik...hmmmm..entah..

Whatever it is hati sangat meronta nk jalan..tp saat nk berjalan tu aku boleh cancel sbb MENGANTOK...waaaaa....

Takpe tak pe..kite tunggu taun depan when baby dah besar sikit dalam perut mummy nih..mane tau mood dah berubah ye tak..kikiki

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment