December 24, 2012

mengidam...hmmm

halooo..hari ni nak cerita pasal mengidam..hmmm..ye ke mengidam??hahaha..ke mengade??kihkih

tapi saat ini aku tersangat lah nak makan kek span & nak berendam kat swimming pool..boleh??
tengah taip ni pon kalau cerita pasal kek span air liur nak meleleh..wahahaha..kelakar betoi..dalam banyak2  bende kek span jugak yg aku nak..nampak tak..senang husben ai..kihkih...

walaupon begitu aku bukan nak kek span yg biasa mcm kat gambar bawah ni yek

tapi ini pon dah nampak sodappp...*lap air liur*

ape yg aku nak ialah kek span yg bersalut krim..alaaa mcm kek hari jadi zaman kite dulu2 sebelum adenye kedai kek yg sodap2 tu..mcm kat bawah ni haaaa


sumber:google
yg ni lah yg aku nak..siap ade krim bagai..oh krim tu rase nak jilat jilat..haishhh

lepas tu aku sangat la terasa nak berendam dalam swimming pool..entah le...kalau takat swimmimg pool biasa tu boleh je aku berendam kat rumah kakak aku..tapi masalah nye aku nak berendam kat swimming pool mcm kat gambang ke..bukit merah ke...paling dekat pon kat sunway lagoon..yg ade mcm sungai panjang tu..duduk atas pelampung jalan je..ohhh bestttt nyeee....hahaha..mule la tu nak mengarut



mcm ni la aku nak..ni gambar 3 taun lepas..
mase ni kat bukit gambang..family trip...hikhik...


psss...semalam husben sebok2 tanye pasal bukit merah..mungkinkah ade sinar utk bawak isterinye ni ke sane???hahahaha

No comments:

Post a Comment