September 23, 2010

OVER ke??

ish..over ke aku ni???haha..suke ati la kan..aku punye suke la nak buat ape pon...
ADE AKU KESAH??muahahaa...

cite ape ni??xde la pape..saje je..aku tengok ramai yg nak kawen kate susah ye nak cari catering la,pelamin la,baju la,makeup la,jurugambar la...dan lain-lain lagi..so aku ni sj la try survey2..tengok2..kot2 boleh dibuat sbg panduan bile aku nak melansungkan majlis nanti kan...insyaallah x lame lagi kot..doa-doa kan ye..hehe...

so setakat ni aku dah buat kertas kerja yg terbaik (cewah) buat aku & pasangan supaya bile saatnye nanti kami x la kelam kabut kan...lg pon x salah kalau aku buat persiapan awal...nanti senang pilih aje..betul tak..hee...selain aku ni bz ngan keje, aku jugak bz la mengsearch pakej2 kawin..hehe..

kawan2..tunggu ye kad dari sy..insyaallah taun depan jika x ade aral melintang..amin...

No comments:

Post a Comment