September 28, 2010

hari-hari S.A.B.T.U

Haih..x tau la penyakit ape yg hinggap kat otak aku ni…bile bangun pg2 je otak aku terus set “oo..ari ni ari sabtu”..dah mcmcite 50 first date tu..hari2 pon same jeee…pas tu aku sambung tido balik sehingga la alarm aku berbunyi sekali lagi or mr.BF aku call..hahaha…begitu la yg berlaku seminggu dua ni…bile aku tengok jam mule la menggelabah nak bangun…

Berbalik pd hari sabtu yg lepas…aku gi tengok cite MAGIKA with mr.BF & my sister with her bf…memule cam x nak le tengok citer tu…ye la selalunye cite melayu ni kurang memuaskan (tp x semua la)…setelah didesak oleh mr.BF aku pon book la tiket utk 4 org…kat KLCC je..sbb dekat kan..lg pon kami tengok mlm..hehe..bile masuk panggung x le ramai org yg menegok nye…tp org tiket tu kate x boleh tukar seat sbb full..penipu betoi…mungkin ramai yg x nak tengok cite ni kan takut x best..hehe..tp sape yg tengok tu memang la rugi…syiokkkk sangat…bg aku la…kpd yg suke alam fantasi ke suke berangan key g suke lagu2 aku saran kan tengok la cite ni…cerita yg lain dari lain jugak cerita yg membuat kan kite terfikir ape yg tok nenek kite cakap betul-betul wujud...teruja gitu..tambah pulak tempat yg dorang shooting tu cantik-cantik..haih..mule la ni aku nak berangan..hahaha…

Tiba-tiba aku terfikir… adakah ini akibat daripada aku yg teruja sangat tengok cite MAGIKA di malam sabtu atau akibat aku yg dtg keje pd ari sabtu 2 minggu berturut2???tu sbb otak aku dah set ari2 sabtu…yg peliknye celik je mate mesti terus ckp ari ni sabtu…lawak betul…tp cam best je kan kalau hari-hari sabtu…hahaha…X MUNGKIN!!! Sile jgn berangan ye NATRAH JAAFAR…!!!
pssttt..nat kate---->rase nak tengok cite ni lagi...mr.BF pulak kate kalau ade teater magika confirm nak tengok...(dah berjangkit penyakit berangan la tu)..hehe

No comments:

Post a Comment