September 2, 2010

Shopping RAYA

Entri yg paling aku suke…hehehe

Shopping..shopping..shoppig…sangat syiokkkk…

PERINGATAN:
Wahai NATRAH JAAFAR sila jgn boros OK..

Sabtu lepas aku pi shopping kat midvalley..ape yg aku beli???Seperti biasa kasut tetap ade…hahahaha…pas tu makeup kat body shop..itu je yg aku beli…Uit..mcm x percaye..tp yg paling x percaye bile mr.BF pulak yg over bershopping…aik..dah terbalikkah..??hihi..

Boleh kate dari hujung rambut sampai hujung kaki dah dibelinye..itu pon x cukup2 lagi..haih..bile aku cakap “banyak bershopping” boleh pulak die kate..“x pe I shopping setahun sekali je..lain la U tu..hari2 shopping”..hahahaha…padan la..balas dendam rupenye..hikhik..

MERDEKA day pulak gi shopping kat area Jalan TAR & Sogo…pagi-pagi lagi kami dah terpacak kat situ..ingat x nak bersesak-seak..tp mak aih..ramai gile manusia..beribu-ribu lemon..haahaha…kali ni shopping without mr.BF coz katenye nak gi servis kereta..x kesah la kan..hehe

Kali ni aku pegi dgn mak,kakak aku & adik ku..wah-wah..mak pulak yg over tau…katenye nak beli tudung..jd kami pon kate la “cube kite try kat ARIANI”..Mak pon ape la..OK aje…belek..punye belek..punye belek..dah berkenan kat yg satu ni…harga nye x sampai pun 100 tp malangnye saiz S pulak xde..so reject..pas tu belek lagi..jumpe yg mahal sket..pon xde saiz…belek lagi sekali (x puas ati kan) tu dia..jumpe dah saiz S…bukan mak je yg berkenan..kami2 pon sukeeee…pas tu kami pon tanye la berape harge..mak aii..nak meloncat rase..hahaha...tp x pe la..utk mak tersyg kami beli kan jugak..

destinasi seterusnye ialah pergi jumpe cik tailor kami kat gaya warisan...amik baju..yahoooo..sangat teruja bile tengok baju-bajan kami yg dah siap tu..mule la rase mood raye yg semakin membuak2..hehe..bile dah try rase x nak bukak pulak..haha..tq NET & team coz buat baju kami yg cantik & selesa tu..

dah try baju kami ke SOGO pulak..jam dah menunjukkan ke angka 3.30p.m..bukan nak beli ape pon kat sogo tu..cume nk cari kasut kat anak buah aku je..adoyai..bukan main susah lagi nak cari saiz nye..dah la sesak..biasa la..mane-mane shopping mall pon dat children dept. la yg paling penuh sekali...huhu..ok dah jumpe je kasut..terus bayar & balik...

dah sampai umah dalam 4.30pm..aku kene siap2 nak ke palm garden,I0I resort utk berbuka dgn mr.BF..
dah selesai berbuka aku sambung balik aktiviti BERSHOPPING kat jusco taman Equine..sampai kedai tutup la aku kat situ..fuh gile la..ini baru betu namenye SHOPPING SAKAN..dari pagi sampai tengah malam shoping aje..hihihi..hari yg syiookkk...thumbs to NATRAH JAAFAR..

Pssstt..nat kate---> mgu ni nak gi KLCC pulak..suke sangat handbag tu..nak jugak..nak jugak..hee

No comments:

Post a Comment