October 1, 2010

Aku & Train

aku & train???ye la aku a.k.a NATRAH JAAFAR & train - putra & star..hehehe...kenape???hmmm..begini ceritanye...bermula la hari ni..detik ini dan saat ini aku & train akan menjadi pasangan sejoli setelah hampir 3 tahun aku tinggal kan die..hahaha...gile jiwang...bukan pe start 01.10.10 ni my mr.BF dah mule keje kat tempat baru..so jalan nak ke tempat keje pon lain-lain kan..x kan la aku ni kejam sangat nak suruh die hantar kot..kesian kat yayang aku tu..cewah..so aku pon dgn pasrah kene la berbaik2 & berjinak-jinak dgn train ni...ye la aku akan menggunakan perkhidmatannye selama 5 hari berturut-turut & 2 kali sehari...huh...agak2 boleh x aku kurus pas ni..mane tau kan dah banyak jalan kot-kot boleh la solid sikit dari skang ni..muahaahaha...tp aku pon memang dah bertekad nak kurus kan badan ni...kali ni aku x main-main dah...i can do it..yeah...hehe..

peringatan kpd en TRAIN:
diharap kan kalian tidak akan membuat hal spt. rosak la delay la ape je la yg sewaktu dgn nye yg akan menyebabkan buah hati anda ni lewat ke ofis..ok..don't play-play haa...

to mr.BF:
sy ni dah besar..so don't worry k..hahaha

sekian dulu coretan yg mengarut ni dari sy NATRAH JAAFAR..hehe..
peace no war....:)

No comments:

Post a Comment