October 19, 2010

M E R A J U K

benci..benci..benci...sy sedang merajuk dgn my mr.BF...tak mo kawan jap...full stop..huhu...

Imbas kembali:
kalau 3 taun lepas sehingga sekarang ni bile aku merajuk je confirm sejambak bunga & sekotak ferrero roscher akan sampai kat opis aku ni..haha..syok jugak dapat bunga & coklat..nak harap die bagi sesaje memang mimpi la...cume pernak sekali je die bagi bunga sesaje kat aku..mase tu kami belajar kat PUO...ntah mimpi ape tetibe beli bunga kat aku mase kami jalan2 kat Jusco Ipoh..hehe...

Berbalik di alam nyata...bile time aku merajuk aje aku mesti la x nak angkat fon kan...balas sms pon tidak...kol ofis pon aku x angkat (nasib la fon kat opis tu keluar no. si pemanggil)hehe...so segala usaha nak bercakap ngan aku x berhasil die akan menelefon salah seorang ahli keluarga aku utk bercakap dgn aku...ok fine..memang bijak..tp aku lagi bijak tau..bile die call kakak aku ke,adik ke,mak ke, abah ke pas tu aku amik la tefon tu konon-konon buat la mcm cakap..tp aku just letak aje kat telinga pas tu ckp BYE..muahahahaha....

jadi bila segala usaha x berhasil pada keesokan harinye muncul la si penghantar bunga & coklat di ofis aku ni...haih..mase first time dapat bunga gile malu ngan office mate...mule la ade suara2 yg nakal mengusik...aku pon malau tapi mahu la jadinye..hahaha...syok tau dapat bunga ni...begitu la seterusnya yg berlaku selama 3 tahun bila aku merajuk..pasti bunga & ferrero roscher yg sampai kat opis aku...ofismate aku pon dah tau sangat kalau bunga sampai aje confirm tengah TSUNAMI...hehe..thanks dear..bukan murah kalau nak dikire kos bunga ngan coklat tu..tp pe salahnye kan..

Kini & selamanya:
so bile masuk je opis baru kat KL Sentral ni, penah sekali aje aku terima bunga & coklat...pas tu aku ckp kat mr.BF x payah la bg bunga lagi..mcm membazir pulak...bukan murah..pas tu bile bunga tu layu ke tong sampah jugak akhirnye...jadi sekarang bile aku merajuk x ade la lagi bayang2 bunga..cume sekarang die ade taktik baru...haih..lelaki-lelaki...begitu panjang akal mu itu...tp i LIKE...hihi

anyway..aku sangat suke segala ape yg die buat utk aku ni hilang rajuk..hehe..tp kami pon x de la pernah merajuk lelame kan...saje nak mengade aje...harap2 awak sentiasa sabar melayan kerenah saya ini yang kadang-kadang mcm tak pernah masuk akal...tp walau ape pon yg terjadi saya tetap nak jugak beli bende yg kite tengok kat midvalley ahad lepas tu...x kire ape pon...hikhik..

pssttt..nat kate--->very appreciate whatever he do for me...i luv u so much..wink..wink..

2 comments:

  1. hehehehehe, btl2 bunga2 ni kadang2 pembaziran je baik belikan kasut ke, handbeg ke, lagi bagus...kikiki...so sweet bakal tunang ko okeh :P

    ReplyDelete
  2. tau x pe...sanagt membazir...baik beli bende yg kekal abadi..cewah..hehe..tq fiza:P

    ReplyDelete