October 5, 2010

Bergambar sakan

jeng..jeng...hihi..i like taking picture...but diz time i am a bit SHY..coz first time jumpe photographer (abg azmie)ni...hehehe..gediks je kan...sungguh seronok pd ahad lepas dimana I,me,myself (erk) with my lovely mr.BF bergambar sakan di studio SIMPLY EVENTS kat taipan USJ...yuhuuuu...syiokk..sangat..tp penat gilerrr...nasib la kami booking 1 jam je..kalau 2 jam mau pengsan aku kat situ...x boleh jd artis la kalo cam gini..hahaha…rase dah tergeliat aku punye tulang belakang ni asyik pose..pose..pose aje…tp amat la rugi krn aku ni pemalu org nye..muahahaha…x sangka yek my mr.BF tu sakan jugak bergambar..mentang2 la ade org yg snapkan picture so die pon kononnye jd la cam hero remaja..pose sane sini...mengalahkan aku je..huh..papepon thanks dear...love it...


Bile abg mie (our photographer) suruh pose aku terus kaku…grrrr…Bak kate mr.BF amboi kalau tidak bukan main lagi berposing-posing sakan…hikhik..halo mr.BF itu dgn awak je…x le sy ni malu-malu kucing…ngan abg mie ni baru 1st time…so perasaan malu tu terus terang keluaq..hahahaa…x pe insyaallah next time kite akan & mesti gunekan khidmat abg mie lagi..dat time confirm x malu dah..wink wink..Haih…seronoknye bergambar…kami siap dah plan nanti nak buat outdoor kat mane..cewah..berangan je lebey..haha…

knp bergambar kat studio???haaa..actually kami saje je nak tangkap gambar sempena raya & ulang tahun kami yg ke-5...tp x sangka pulak ahli keluarga aku pikir lain..katenye aku nak tangkap gambar utk kawen..hahaa..kelakar jugak tp bile pikir-pikir balik boleh la tu semua dalam satu pakej..hikhik...

kp abg azmie..thanks coz sudi luangkan mase tuk kami ni walaupon anda sangat bz...heehe..x lupe jugak kami akan book abg azmie ni utk majlis kami nanti..insyaallah..sangat seronok bekerja dgn beliau..happy je..penyabar bile suruh kami buat aksi romantik yang x jadi tu...hahaha...

kpd mr.BF..thanks sbb nak tangkap gambar tu..hahaa..sbg hadiah kpd syg mu ini..wee..wink..wink...


psssttt..nat kate---->x sabar nak tengok hasil gambar tu nanti..hihihi

No comments:

Post a Comment