October 22, 2010

Cepatnyee!!!

sekarang ni cepat je mase berlalu..tup tup..dah jumaat kan..haih...sok bile tengah syok2 berehat + berpoya2 tetibe dah nak kene keje esoknye...bile hari dah isnin mule la penyakit M datang berleluase...hehehe...eleh..aku tau bukan aku sorang je yg ade penyakit M pada hari isnin..majoriti sesiapa yg bekerja semua ade penyakit tu..hehehe..pape pon keje tetap kene buat kan...al maklum la nak jadi pekerja cemerlang la katekan...tambah-tambah musim appraisal dah kembali lagi..mule la ramai yg membodek bos..nak markah lebih la katekan...tp aku x..aku tetap aku ok...x kuase nak bodek2 ni...janji bos tau ape yg aku buat & nilai aku dari segi kualiti kerja aku..ok la geng nak balik dah ni..tata titi tutu...

selamat bercuti di hari mingguuuuu......yeeehaaaaa....

No comments:

Post a Comment