October 27, 2010

kembali terSENYUM

tajuk x tahan betoi..ye la mane x nye setelah hampir 2 bulan lebih aku menderita dek workload yg bertimbun2 ni baru la hari ni aku rase selesa sket...mau gile aku dibuatnye kalau kene buat semua bende ni sorang2...ari isnin ari tu partner aku dah start masuk keje..cuti maternity nye dah tamat..yeayyyy...sangat suke..seronok..nak melompat2...hehehe

so sekarang aku boleh la buat keje tanpa tekanan..kalau x haih x tau nak buat yg mane satu...walaupon begitu berat badan aku x jugak turun-turun ok...hampeh betoi..makin banyak makan ade la...ye la penat kan berkejar sane ni..panjat memanjat..cewah..konon je...

jadi sekarang saya boleh buat keje dengan tenang sambil2 tu blh la mulekan balik aktiviti "kerja kawin" yg tergendala tu..hahaahaha...

No comments:

Post a Comment