October 14, 2010

satu dah lepas

wah wah cik nat....panjang nye list anda..hehe...bukan pe aku cume x nak terover bajet & ade yg kurang aje..so awal-awal lagi aku dah siap kan list for my engagement day nanti...bukan tu aje aku jugak dah prepare sikit-sikit for wedding..hihi...bukan prepare ape la cume survey2 ape yg patut..supaya nanti x la aku ni kelam kelibut kan...

for engagement ni aku bajet ala kadar aje...buat yg mane perlu...tetamu pon dikalangan sedara mara ngan org yg rapat aje...bende pertama yg aku dah settle ialah C O K L A T..haha..kelakar aje..dalam banyak2 bende ini yg settle dulu...mane x nye minggu lepas aku gi pameran pengantin kat KLCC tu..ternampak la dekorasi coklat dari moi chocolate..wow..cantik, beraneka bentuk & harga berpatutan...so aku pon terus aje bayar deposit & confirm kan date nak amik..heheheh...hantaran yg lain-lain masih belom mencari dan membeli lagi...tp x pe aku dah ade list ape yg hendak dicari..hihi..harap-harapnye OTAK aku ni x la nak menyongsang kan list aku tu..kuikui...lagi satu bende yg dah settle ialah mak andam & baju...baru je semalam aku mengconfirmkan dan bayar deposit pon...senang..sok2 boleh buat bende lain pulak...hehe


pssttt...nat kate---->harap2 ape yg dirancang kan akan berjalan dgn lancar..aminnn...

No comments:

Post a Comment