October 25, 2011

7 hari lagi Birthday dia & 17 hari lagi nak kawen

Fuhhhh..tajuk panjang kan..muahahaha…


Halooo korang…hihi..hari ni tajuk panjang tp hopefully entri tak berjela la kan..haaaa…tajuk je dah buat Cik Nat pusing dong…mane nak kejer hal kawen..mane nak kejar birthday Mr Tunang..hihi…alhamdullilah sepanjang 6 taun ni tak pernah aku lupa utk dedikasi sesuatu buat beliau..walaupon hanya sekeping kad ucapan…dan beliau bukan la seorang yg mesti-nak-kene-ade hadiah every year..hihi..sangat tak kisah org nye..as long as aku ingat sudah cukup..hihi...=)

Utk taun ni aku nak buat ape yek???hahaha..kejam kan..boleh pulak cam gitu..tp honestly awal2 aku dah bg tau Mr Tunang sorry sesangat if I can’t make it early..maybe akan celebrate after KAWEN..hikhikhik..and yes as usual he ok jer…tp mcm tak best pulak kan…mase birthday aku siap die apply cuti lagi nak bawak tuan puteri ni berjalan2, makan2,shopping2, bergambar sakan...hehehehe…disebabkan mase dah suntuk…dan otak hanye pikir pasal aku nak kawen jer (oppssss) so kali ni aku plan hanya lah nak bg hadiah & kad aje..tp tu la masalahnye…bile pulak la yg aku nak pegi mencari nih…idea nak beli ape dah tak terkeluar..muahahaha…so tunggu je ape yg aku dapat nanti…

Cerita pasal kawen pulak…lagi 17 hari yawwww…as to date progress mcm smooth je.. ari ahad ari tu pon dah buat family meeting utk cerita pasal hal kawen…agih2 tugas ape yg perlu buat.. insyaallah majlis berjalan lancar...pas tu dah call Gaya Warisan tanye pasal baju bertandang and katenye..TAK SIAP LAGI…ok rilexxx…majlis bertandang 19/11/11..so masih ade masa lagi..tak pe..next week follow up lagi..sila senyum..=)

Gambar pre-wedding yg patutnye dapat ari ahad tak dapat lagi..ok sila jgn gelojoh..sabar sikit..tunggu..<---- peringatan utk aku…hahahaha

Rase nye tu je kot nak bebel…ok bai

4 comments:

  1. haaiishhh...den plak yg berdebar2...

    ReplyDelete
  2. hahaha..as jom lah kite sesame berdebar-debar..dup dap dup dap

    ReplyDelete
  3. celebrate bsday after kwen je nat.hehee.klo i tak bpantang,nk jgk attend ur wedd..nway,happy counting dear..best oooo kwen nih! hikhikkk

    ReplyDelete
  4. waniey..pikir nye begitu la..haha...alaaa masih dalam pantang ye...tak pe nanti nat masuk kan gambar utk tatapan waniey..hiks

    ReplyDelete