October 7, 2011

Wedding update : cuti kawen dah approve!!!

Halloo...ok aku dah lame tak update..kekangan waktu yg melampau sangat..hehehe..last Wednesday risik corner dgn secretary bos tentang cuti...and finally my cuti kawen has been approved..yeayyyyyy....senyum sampai telinga..Hahahaha..begitu lame kot bos nak approve kan cuti tu....agaknye nak confirm betul betul org baru dpt masuk tak..Hahahaha...verangan la kau natrah oiiii..Bajet org penting la kan...pd Hal bos hold sbb apply cuti mengalahkan expatriate yg every year ade summer holiday..muahahaha..tak kisah la kan as long as cuti aku memang banyak lagi..time ni la nak gunakan sepenuhnye...itu pon still lagi ade balance 6 hari yo!!

Tp cuti lame bukan bermakna aku akan pergi melancong over the sea tp aku tetap terperap kat sini..haha..sbb husben Mr Tunang keje..tak cuti pon..beliau tak boleh cuti panjang sbb banyak keje nak kene settle..tak kisah la janji aku dapat rehat puas2…lagi pon aku ni bukan nye jenis yg rajin bercuti & MC…bak kate office mate aku “nat kalau dah buat keje mane nak pandang kiri kanan…tenung PC mcm nak tembus”..muahahaha…


psssttt..nat kate--->esok 9.10.11 ade photoshoot..nantikan..hehe

No comments:

Post a Comment