October 8, 2011

Inspiration : White Bouquet for Nikah

halooo...tengah2 melihat blog pasal wedding tetiba terjumpa article about white bouquet..jatuh CHENTA...mule la cik Nat pasang angan2 nak jugak white bouquet mase nikah..hihi...since utk nikah aku tak decide nak pegang bunga ape so ini lah die jawapan yg pasti..hehe...

Masa nikah nanti aku akn mengenakan persalinan yg berwarna PINK ye..yes PINK not white..so why not aku cari bunga putih utk dipegang..sweet giteww kan..






tapi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

TENGOK KALER PINK PON CANTIK JUGAK..hehehehe



~semua gambar sumber dari gugel~


entah le..tengok la kalau sempat aku nak mencari bunga2 ni semua...


psssttt..nat kate---->esok nak cari pink + white lily...i love lily..

3 comments:

  1. ambik kaler putih la nat..baru ada contra..
    tapi kaler pink tu mmg menusuk kalbuuu..aduss cair tgk..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..semua bunga pon cantek...hehe..tengok la kalau sempat aku nak berbunga aku beli la satu..kalo tak nan hado!!

    ReplyDelete