October 11, 2011

Terima Kasih Chenta Hati

sob..sob..Cik Nat terharu...kate-kate Mr Tunang "syg abg tak kan tunaikan ape yg syg nak dlm sekelip mate ok..tp insyaallah ade satu hari nanti"...aku ingat kata2 tu...memule memang mcm "ah tak best la cam ni"..hahaha..tp esok2 aku lupe dah..yg penting die memang tak pernah lupe ape yg aku nak sampaikan aku pon lupe ape yg aku pernah mintak..muahahaha...semalam Mr Tunang dah belikan antara salah satu dalam wishlist aku..Oooo Emmmm Jeeeee....seriously memang tak pernah pikir die nak beli sekarang....hahaha..ye la kan dah nak kawen ni lagi sebulan..lagi pon die ni selalunye akan delaykan bende2 gitu selama setaun..haaha..patut la Mr Tunang kate tak payah beli purse+handbag utk hantaran...aku yg tak menurut perintah ni mule la nak memberontak kan..hahaha...nasib boleh kawal lagi...anyway thank you my dear abg...sila jadi photographer terhebat utk saye kelak hokey...=)

2 comments:

  1. so sweet.. :)

    cam tau je..nnt sama2 la kt b'gambar sakan yer.. :)

    rezeki.Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. hahahaha..boleh jijah..siap die dah register nama aku utk masuk training minggu ni..hahaha...gile kentang

    ReplyDelete