January 4, 2012

Mengadu bukan merungut..haha

haloooo...boleh ke tajuk begitu??hahaha...

kisah nyee..lepas je kawen hari2 aku akan berbaju kurung or baju kurung moden jek...hari ni aku pakai balik baju yg casual sikit & senang utk buat keje berat..ye la hari ni aku & team nak kene packing utk pindah to new building this friday...

nak jadi cerita pagi tadi aku cakap kat husben

aku:"abg baju org semua dah sendat lah..seluar ni ketat..kain baju kurung pon ketat..dah gemuk"
abg: "tak gemuk pon..syg dah lame tak shopping kan lepas kawen ni"
aku: *terbeliak biji mate sambil senyum* "hehehehe mcm nak belanje shopping je"
abg: "insyaallah kalau ade rezeki...kite pegi shopping ye"

hahahaha..percaye tak bile husben suruh aku pegi shopping??ni la first time ever die suruh aku shopping..selame ni buat pandai aku sendiri jek...siap curi2 nak beli barang..dalam otak dah terbayang2 ape yg aku nak shopping kan...weeee...

habis cite pasal husnben & wife..mari lihat ape yg terjadi kat workstation aku bile aku siapkan suku je dari semua kabinet yg ade..phewwwww

org pon boleh tak perasan aku ade kat tempat..bagus jugak nih..hahaha


pssttt..nat kate----> dulu~time ujung bulan shopping kasut baju makeup bla bla bla

                               sekarang~time ujung bulan shopping beras gula milo dynamo bla bla bla
                               whatever it is~~ I LOVE SHOPPING...hehe
                               

3 comments:

  1. betol.dah kawin, ni shopping keperluan rumah pulak. huhu..

    ReplyDelete
  2. kan..kan...rase seronok pulak bile shopping kat "pasar"..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha tau xpe... memule jer cmtu nat, da lame sket ko tau la nak bajet2 duit tu nak bli ape .. hihi

    ReplyDelete