January 12, 2012

Review : Hantaran

Haloo semua…ok agak dah basi cerita pasal kawen..tp tak pe la nak jugak cite..hehehe…

Actually aku dah buat list ape yg aku dah review & ape yg belom..so senang la supaya aku tak tertinggal kan…

Hari ni nak cerita pasal hantaran pulak..mule2 nye aku pikir nak buat sendiri..ye la nak gune fresh flower…tempah mahai weh kalau fresh flower..aku kan pengantin bajet..huahahaha…

Makanye kental la konon nak buat sendiri..tp semua tu DUSTA belaka…memang tak la kalau NATRAH JAAFAR nak buat sendiri kan..niat tu dah ade cume mase tu penyakit M berleluasa…so aku decide utk tempah je la…alaaa besa2 je pon…ingat kan nak tempah sekali dgn husben punye senang kan satu kedai tp aku pikir tak pe la aku cari lain….

Aku cari kat blog mcm berkenan la pulak kat Ribbon Craft (nama FB) nih…aku suke Cinderella carriage die…maka aku tempah terus..senang…bab warna pulak memule memang nak PINK tp kalau semua dah PINK dah tak boleh beza pulak cadar aku baju aku hantaran aku langsir aku..hehehe..so husben kate buat MERAH lah…jadi MERAH la bunga utk hantaran aku…cerita dgn kak ayu ni senang..ajak jumpe pon senang..hehe..first aku jumpe die terus aku bawak barang..senang malas dah aku nak pikir banyak…aku kate akak buat la ape pon janji cantik..lagi pon harga kat akak ni murah..cinderella carriage + deko + susun = RM60 jer…memang dalam bajet lah tu..ok..ok..mari lihat hasilnye

buah buahan

kasut...sepatutnye kasut lain..last minit tak mo pulak..katenye nak kulit lah..hampeh

al-quran & sejadah

cup cake..ni pon last minit beli kat KLCC..

jam

cincin

perfume..oh i like

overall
Utk husben (hantaran bg kat aku) pulak beliau tempah kat Kasih Koo (Kasihku Abadi Sdn Bhd) (nama FB)..ala kat sri Gombak tu..dekat dgn butik DINA HALIM…hantaran die pon cantik2 jugak..utk husben ni die kate since aku dah buat MERAH so die decide nak kasi kat aku kaler PINK..yeayyy..dapat jugak kan..haha…kalau nak tau kat kedai ni ade mcm2 jenis bekas tau..pas tu harga ikut bekas & design..memule husben nak amik bekas basikal..ye la katenye lain sikit..tp bile pikir balik nanti nak angkat berat so die pilih bakul aje…bunga pulak kaler pastel tp kene ade PINK..hehe…harga kat sini pon murah dik non…bekas + deko + susun = RM58 jer…memang sangat ok lah tu…hahaha…

mas kahwin, cincin & cek hantaran

close up gubahan mas kahwin

close up cincin

jam tangan

tafsir & telekung

my baby NIKON..hehehe

kasut

overall
Haaa..itu lah die serba sikit dari hantaran kami yg simple je…janji menepati bajet kami..tak mo la labur duit banyak2…banyak lagi duit yg nak pakai utk bende lain..as long as ade rupe hantaran kawen dah cukup buat aku…lagi pon cantik jugak walaupon harga murah kan (mate aku tengok cantik la)..hehe


Psssttt..nat kate-->kalau meluat jgn bace..haha

No comments:

Post a Comment