January 9, 2012

Semua Baru

halooo...hari ni aku bersiaran dari ofis baru yer..hehehe..syok nyeee..semua baru..workstation baru, kerusi baru, bangunan baru, memang semua lah baru...hahaha...oh ya tp still the same company lah...

hmmm...tp kan opis ni still BERHABUK...oh em jeee...harus la aku semput nih...pas tu penatnyeee kene unpack semua file lagi...haishhh...minggu lepas sibuk packing berkotak2..skang kene keluarkan semua dari kotak...adehhhh..balik nanti mintak husben urut pinggang lah gini..auwwww....

mari lihat ape yg menarik kat opis baru nih...

bye-bye Plaza Sentral

new office lobby - Sentral Park

kekotak yg dihantar

dalam office

work station baru

ape yg best pasal building baru ni ialah kami satu company semua kat sini..tak la mcm dulu berpecah belah..nak cari pon susah..skang dari level 3 - 7 semua kami yg punya...kan senang under one roof...hehe
workstation aku tak siap kemas lagi nanti la ye aku tunjuk...harus la tempat aku paling strategic kan...kehkehkeh


pssttt..nat kate---->pegi opis kene pakai MASK...huh

No comments:

Post a Comment