August 11, 2012

IFTAR #4 - Istana Budaya

Haloo..assalammualaikum..hari khamis lepas berkesempatan berbukan bersama teman sepejabat..kali ni ke ISTANA BUDAYA..pemilihan tempat bukan aku yg buat..aku hanya ikut sahaja..lagi pon aku ni tak pernah pon jejak kaki kat ISTANA BUDAYA..yeee..tak pernah ok..

hmmm..dekat sini kawasan nye tak besar..kecik jer..menu pulak makanan kampung which is husband ku tersangat suka sbb ade ikan keli bakar & ulam2..hikhik..pas tu ade jugak mee & kotiaw goreng..ade jugak yong tau foo, ikan bakar, pasemboq, laksa, mee kari, ABC, kueh mueh, rojak buah..ehhh banyak lah..lepas tu dalam pukul 8.30pm tu ade pulak kambing bakar..baunye sedap..rase pon sedap..tp aku tak makan la sbb aku tak suka kambing..kawan2 & husband yg cakap sedap..hihihi


overall ok la..harga pon murah kan RM35 sorang..so tak boleh la expect mcm buffet yg harga RM70++ kan..tp ok la..makan kenyang..hikhik..

1 comment: