August 16, 2012

SELAMAT HARI RAYA!

dam dam dum..bunyi mercun..
kanak2 datang berduyun..
lalalalala
(adehhh lupe lirik)


Assalammualaikum semua..wahh wahhh..yg sedang kerja tu mesti panas bontot sbb nye org lain dah cuti..kite ni masih keje..bertimbun pulak tu..adehhh aku la yg panas bontot tu..hahaha..tambah pulak bile officemate dah send email RAYA..aiseyman...lepas tu yg paling haru bile org sebelah ni pasang pulak lagu raya kuat2..oh noooo...rase mcm aku kene beraya kat office pulak..kihkih...

yg paling geram time aku nak cuti ni la ygberlagakmcmbos nih nak bg aku kerja mcm aku nak cuti SEBULAN! huh..benci benci benci..maka dgn itu aku gigih buat kerja sampai la esok petang ye kawan2...org email, org call semua aku tak layan..sbb nak siapkan keje..damn

ok malas nak marah2 sbb nanti hilang mood beraya aku nih..pas tu marah pon tak guna dgn org mcm gini kan..hmmm...senyum senyum (;(;(;

nak buat ucapan raya lah..ehem ehem (betulkan suara)


sy NATRAH JAAFAR & suami RIZAL RAHIM ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA buat semua muslimin dan muslimat..semoga SYAWAL kali ni lebih bermakna buat kita semua..

bagi yg memandu tu BERHATI-HATI dijalan raya..jgn laju sangat..tak lari nye kampung tu...ingatla insan TERSAYANG yg menanti kepulangan kita..

buat mereka yg terpaksa kerja dihari lebaran, semoga kalian tabah..jgn nangis2 dipagi raya..kikiki...anggap la itu satu pengorbanan buat tahun ini..ewahh

utk mereka yg beraya pertama kali sbg SUAMI ISTERI (ehem..ehem) & pertama kali sbg MOMMY DADDY yg semestinya sangat sexcited tu ingat, jgn berbelanja berlebihan..beli berpada2 je..hikhik

buat keluarga, teman-teman & kwan-kawan blog, 10 jari disusun andai ada tersalah kata, terlebih bicara, terlanjur berkata, terasa hati harap dimaafkan..kita hanya manusia biasa yg tidak lari dari membuat kesilapan..

Ada ketika nya MATA silap memandang,TELINGA salah mendengar,LIDAH terlanjur berkata,FIKIRAN khilaf menafsir & HATI salah menduga,MOHON KEMAAFAN KEATAS SEGALA KETERLANJURAN DIRI, semoga HARI RAYA ini MEMBAWA SINAR BAGI KITA SEMUA.SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN. =)





No comments:

Post a Comment