November 25, 2010

cuti dah APPROVE

yeeehaaaa..rase nak melompat guling-guling..hehee..sesungguh nye aku sangat la seronok..gumbira..sukaria dan sewaktu dgnnye sbb cuti aku dah APPROVE...confirm mcm x percaya kan..ye la aku ni kat bahagian finance kalau bab cuti time ujung bulan mesti la banyak sangat tapisan nye..(mcm nak dapat air suling)hehe..ye la kan ujung bulan mane nak buat closing..nak finalize mcm2 la..nak itu nak ini..tambah pulak ujung taun..lagi la berduyun tibaaa..haih..mcm-mcm la yg membuatkan otak aku fenin..haha..sekarang aku dah confirm akan cuti pada 30/12,31/12 & 03/01/11..x caye???sila scroll ye..

~bulan december~

~januari 2011..I am the first~

kan dah kate..so boleh la aku bertenang utk majlis 01.01.11..eh..chop..chop..aku je yg cuti ni..mr.BF tu dah apply ke belom..x boleh jadi ni..kene cek betul2..heee..daaa...

No comments:

Post a Comment