November 12, 2010

sejarah NOVEMBER

Lupe la nak update semalam…bz banyak keje…


Semalam ialah 11.11.10 kan..hehe..kalau ikut perancangan insyaallah majlis kawin aku nanti jatuh pada 11.11.11..setahun lagi nak sampai ke tarikh tu..a.k.a 365 hari…Tp itu hanya perancangan kami…kita hanya merancang tp Allah yg tentukan..insyaallah…

11.11.11 tu nanti jatuh pada hari jumaat..jadi perancangan nye jumaat tu nak buat acara akad nikah…12.11.11 baru la majlis resepsi..hehe…mcm mane la agaknye kan…haih..x dapat dibayang kan…nak kawen dah anak pak jaafar ni..hihihi…so skang ni aku tengah sebok buat persiapan bertunang..tarikh tunang aku pulak 01.01.11..OMG !! semua no. 1 aku nak kaut ni..haha..jgn marah ye..

Kenape la aku pilih bulan 11 kan..sebenarnye aku pon x tau..ni semua secara spontan..rancangan awal kami berdua nak bulan julai..tp bulan tu kan dah nak puasa..tambahan pulak bukan musim cuti sekolah..kalau ikut aku memang la x nak time cuti sekolah sbb sesak ngan majlis kawen kan..tp aku kene la pikirkan keluarga sebelah lelaki yg nun jauh disana…huhu..PERLIS weh…kalau PUCHONG x pe..so pikir punye pikir keluar la 11.11.11..hahaha..lawak betoi…so kami pon plan nak jugak tarikh tu..akan diusahakan..sbnrnye tarikh tu x melambang kan pape..yg penting nawaitu kite…tp kalau dapat tarikh yg kite impikan tu satu bonus la kan..hehe…

Kalau korang nak tau..bulan 11 a.k.a NOVEMBER ni la yg banyak kejadian bg keluarga aku…kejadian ape lagi..kejadian dilahirkan la…(hari jadi)..nak aku list kan..jap ek..
-
-
-
-
-
-
01.11.2010 -----> our new little princess RAJA NUR ALEEYA BT RAJA ANUAR SYAIFUDDIN
-
-
-
-
-
-
06.11.1946----> my beloved mommy HAWARIAH BT ALI
-
-
-
-
-
-
12.11.2008----> it’s a boy..adorable ayyum a.k.a MOHAMMAD DANIAL QAYYUM BIN MOHMAD HISHAM
-
-
-
-
-
-
16.11.1950 & 16.11.2006----> they are not twins ya..but they are grandfather & grandson..hehe..MOHD JAAFAR BIN YEOB SHARI & MOHAMMAD IRFAN IRWANSYAH BIN FARIZAL
-
-
-
-
-
-
17.11.19----> last but not leased..Aleeya's daddy RAJA ANUAR SAIFUDDIN BIN RAJA TORAN

Wow..sungguh ramai kan..kalau la sorang2 ni gedik nak celebrate b’day makanya tiap-tiap minggu la kami ni makan kek..boleh muntah darah tau..haha..kalau nak jimat buat satu kek utk semua..haha..

Next year kalau jadi tambah la pulak 11.11.11 anniversary aku..wah gitu..berangan..k la..chau chin chau..

9 comments:

  1. Nat!!!!!!, tarikh tu pon tarikh plan aku..hahahahhaha..kalo jadi la..lom berbincang lagi..kalo jadi, aku x dpt gi knduri ko, n ko pon x dpt la gi knduri aku..hahah

    ReplyDelete
  2. jah ko saje kan..haha..aku dah confirm kot ni..dewan pon dah book..hahaha.nangis aku tau jah...

    ReplyDelete
  3. ye la nat..tarikh idaman aku...waaaaaaaa...

    ReplyDelete
  4. senang buat sekali je...okeh tak rasa2 nya?hahahahahh:p

    ReplyDelete
  5. hahahaha..tu la..kan dah bertembung..cam ne nak buat ni??pas kawen trus gi majlis ko plak??kang nampak mcm running bride pulak..hahahaha

    ReplyDelete
  6. ok gak tu..nanti kt lumba sape pregnant dulu..hahahaha..leh berbesan2 nanti..hehe

    ReplyDelete
  7. hahaha..siap nak main lumba2 plak..sekali beranak pon same..muahahaha...:P

    ReplyDelete
  8. hahaha..sebelah lelaki ko wat n.weeknya ek? kalo sama tarikh kt tu, kt jumpa kat kedah je la nat..hahaha..dah la kg laki pon sama..haiyaaa..

    ReplyDelete
  9. hahahaha..ikut perancangan seminggu lepas tu la...kat perlis dekat dah ngan kedah tu..haha..sehati sejiwa la kite ni jah..hehe

    ReplyDelete