November 25, 2010

mencari PERMATA

kehkehkeh...PERMATA ape yg aku nak cari nih...hehe..jeng..jeng..jeng...PERMATA utk disarungkan ke jari manisku pada 01.01.11 ni la..(sila jgn muntah darah)..so minggu ni aku & mr.BF akan ke tempat yg ade menjual barangan ini..cewah ayat skema giler..tp dalam otak aku ni ade 3 tempat yg akan dituju untuk membuat final decision sebelom aku memabeli-belah ok..susah nyee nak pilih kan...aku ni dah la cerewet..hehe..kang kalau aku x suke tp org pakse beli yg tu jugak confirm aku pakai x lame..mengade je kan..antara list2 yg aku nak pergi (memang x banyak ponkan kedai emas kat sini kan) ialah:

1.WAH CHAN~actually aku suke kedai ni yg kat midvalley tu..tp itu semua nye emas putih..& mak aku nak emas kuning ok..sila jgn bantah arahan penguat kuasa..hehe..bile aku survey wah chan yg ade emas kaler kuning tu hmm aku x berkenan pulak..mungkin sbb aku memang dah ade yg berkenan kat emas putih tu kot..hihi..biasala aku ni dah nampak yg SATU tu aku x tengok yg lain dah..siap aku tanye kalau nak design mcm ni tp buat emas kuning boleh x...hahaha..itu la NATRAH yg gile..tp hargenye mak oiii...double++ ok..so mcm x sanggup..hehe

~sumber dari google~

2.POH KONG~haaa..kedai ni confirm la banyak kan die punye emas kuning tu...hehe..tp malangnye x banyak choice..haih..susah jugak yg bernama NATRAH ni nak buat pilihan kan..heee...tp x pe aku ade sorang informer kat POHKONG yg kate akan ade design baru dalam minggu ni..YES..i will go there...kikiki..

~lagi sumber dari google..hehe~

3.HABIB~ape nak cakap pasal habib ni kan..yg pasti HABIB ade sale start 20/11/10 - 02/01/11..hehe..walaupon x banyak choice utk emas kuning tp aku sudah belek2 kedai HABIB kat KLCC ari tu..mcm ade SATU yg menyentuh qalbu ok...aku sudah cakap kat mr.BF pasal bentuk & yg penting pasal harga..hehe..die kate we will see later..aku pasti akan pujuk utk yg ITU jugak..hahaha...

~google lagi & lagi..hikhik~

itu lah serba sedikit perihal mencari PERMATA..boleh juling mate mak ni u olllsss..hahaha..ok pape pun kite tunggguuuuuu...(dalam mode excited gileerrrr)hehehe

5 comments:

  1. Nat, aku suka gak design2 kat Poh Kong kat The Mall..cantik!! unik2...try gi tgk kat situ..

    ReplyDelete
  2. ingatkan permata yang hilang tadi :P
    hehehehe, yang penting beli besar satu size ye, nanti mengandung jari jemari dah kembang masih boleh pakai :P....

    ReplyDelete
  3. jijah:tu la the mall je aku belom terjah lagi..tempat lain semua dah..nanti aku singgah..hehe
    Fiza:alaaa..ye ke..kang kalau beli besar kang org kate cincin pin jam plak..muahahaha...

    ReplyDelete
  4. jgn la beli besar sgt...beli size besar 1, dengarlah nasihat pakar...hahahahahahaha:p....

    ReplyDelete