November 29, 2010

Riang Ria di Hari Minggu

Rase seronok sangat hari minggu yg lalu..opsss...bukan sbb aku pergi berholiday di mana2 ye..hanya disekitar kawasan aje..tp tetap best..hehe...

Dimula kan dgn hari jumaat ptg (lepas ofis hour)..disebabkan mr.BF off day sbb semalamnye die keje sampai subuh so aku decide utk ke pameran pengantin kat PWTC tu dicepat kan ke hari jumaat..Jadi tiba masanya kami pon kesana..Boleh aku katekan disini (cewah..mcm YB pulak) Pameran kat PWTC ni x sehavoc kat Midvalley & SACC yg aku pergi dulu...booth pon x banyak..so ape aku nak cari pon x tau la..ade 1 booth utk photography tu org nak entertain nye ramai..malah album-album & shoot yg diambil pon cantik..mcm berkenan tp ape broucher ke pamplet pon x de!!!(maaf kalau salah eja)..haih..kalau nak buat pameran make sure la everything complete..ni nak kene tulis manually pulak..pas tu pakej yg ade 1 aje..erk???so pandangan aku mereka ni kerja bagus tp maybe xde perancangan..MAYBE la ok..lepas dah tengok ape yg ade kat PWTC tu aku & mr.BF bergerak ke SOGO pulak utk collect barang yg aku beli sebulan yg lalu..haha...ape kes??cam gini aku beli barangan wanita ni tp mase tu xde stok..disebabkan aku suke so aku bayar dulu kemudian baru collect..hihi..nasib boleh buat urusan jual beli cam gitu kan..itu la NATRAH..kalau nak..nak jugak..x boleh TIDAK..ahahaha

Esoknye pulak (sabtu) aku mcm xde aktiviti's..memule aku gi org kawen kat greenwood...jemputan dari officemate aku..bukan die yg kawen ye tp bakal kakak iparnye..hehe..majlis kawen ni lain sikit sbb mereka ni keturunan pakistani..so majlis more tu pakistani..aku pulak siap pakai baju punjabi lagi ok..jgn marah u ollsss..haha..boleh dikatekan majlis ni sangat meriah dgn lagu2 hindustan & makanan yg sedap especially the ayam goreng yg lain dari lain..bukan ayam goreng biasa tp tah la x tau nak describe cam mane..yg pasti SEDAPPPP...sampai sekarang masih lagi tersa keenakan ayam itu..muahahaha..cite pulak pasal pelamin yg di deco oleh RINS SUZANA..ermm..mengikut kate officemate aku ni, service dari team rins suzana ni kurang memuaskan..sbb ade kejadian yg x sepatutnye berlaku..aku x tau la ape kan..hanya tuan rumah je yg tau..hehe..pasal makeup pulak memang malatop ok..dari MAN KAJANG..wow superb..nanti ade mase baru aku upload gambar ye..hehe

Hari terakhir di minggu ke 50 (ahad laaa)..hari ni yg sangat best..bukan pe seharian bersama mr.BF ku sayang..ecehceh..seawal pukul 10pagi kami dah keluar pergi breakfast kat batu muda..pas tu terus lajak ke giant utk beli barang keperluan harian..sampai la jam ke angka 2 ptg...OMG...buat ape la yg lame sangat tu..pd hal x beli brg yg bayak pon..hahaha..balik tu tukar baju pas tu keluar balik..hehe..memule kami ke sri rampai..haaa..aku ke situ dgn 1 tujuan iaitu utk mencari barangan hiasan & bunga2..hehe..kami ke kedai yg baru bukak (aku rase la baru kan) namenye KRISMAYA..wow masuk je terus mate aku juling tengok bunga yg santek-santek..x tau nak pilih..akhirnya dgn bantuan mr.BF aku dapat tenang kan jiwa aku ni so dapat la beli bunga-bunga itu..hehe..kemudian kami ke sebelah nye pulak iaitu KK Home Deco..kedai ni ala-ala SSF..tp aku rase sini murah lagi kot..sekali la mate aku naik juling melihat barangan hiasan yg santek-santek jugak..hahaha..tp sebelum keluar dari perut kereta aku dah set mind utk beli ape yg perlu aje..di ulang YG PERLU AJE ye..so pilih punya ilih punya pilih terbang la duit aku RM120++..haih..x pe janji aku puas..ok baranga hiasa done..so kami menuju ke CURVE..ape dibuatnye??kat sini ialah tempat utk aku SHOPPING...yeayyy...tp sebelum tu kami ke IKEA utk mencari pasu yg sesuai..dah jumpe yg comel aje harga pon RM3.90 sebijik..ambik 4 bijik & bayar..lepastu aku memulakan operasi utk mencari baju dinner yg temanye aku x dapat bayangkan..jumpe tp belom beli lagi coz aku nak tengok kat tempat lain dulu..kalau betul2 xde baru aku beli yg itu..(hope x habis la ye)hehe..our last destination ialah ke PORT KLANG utk makan seafood..our feberet ni..suke..suke..ambik udang,sotong & ikan je..makan 2 org tp lauk nye mengalah kan makan 4 org..huhu..hancur diet den..oh no..

No comments:

Post a Comment