January 6, 2011

Ada Batasan

Halooo…jelita semua..hehe…hari ni mendung aje kan..sejuk je rase..sape yg rase panas membara tu x tau la nak kate ape kan…lepas je aku publish post semalam nampaknye ade yg kurang senang..hmmm…aku ckp bukan sesedap mulut je..tp aku ckp kenyataan..nasib aku x upload video…sekurang nye aku masih ade batas susila walaupon aku dah pon dilebel sbg KURANG AJAR..huhu..xpe la..setiap org ade persepsi sendiri..tp ape yg aku luahkan dalam entri semalam ialah ape yg aku rase x patut je..mana kan tidak,yg hadir bg pihak lelaki majority nye semua baru bersua muka pertama kali dgn kami..banyak telinga yg mendengar & mata yg melihat..masing2 pasti ade persoalan tersendiri knp sesuatu itu terjadi & kenapa terjadi begitu..aku jugak la yg kene jawab mengapa begitu & begini..wah..bersasatera pulak’s..hehe..pape pon aku still berterima kasih kpd mereka yg membantu..x de la kurang ajar sangat kot sbb akhir majlis aku still boleh beramah mesra & bersalaman dgn mereka yg hadir..siap senyum lebar lagi walaupon aku dah mcm tepung komak..muahahaha…


Pssttt..nat kate--->terima kasih sbb sudi bace blog sy..bukan niat utk menjatuhkan sesiapa tp lebih kpd luahan rase hati insan bernama NATRAH JAAFAR

No comments:

Post a Comment