January 6, 2011

Halooo..beautiful…(sila senyum)hehehehe…setelah sibuk dgn hal bertunang & hal yg mendatang selepasnye yg bikin aku pusing now time utk aku cite pasal kerja kawen..semua sedia maklum esok sampai ahad ade pameran pengantin kat ampang point…jadi ape lagi moh le kite ramai2 serbu ke sana..pameran anjuran urban vibe…


Aku dah pon ade agenda bile bertandang ke sane nanti..yg pertama sekali aku nak jumpe dgn abg Razak Rass Deco utk bincang lebih lanjut tentang catering & pelamin..hehehe..nampaknye aku mcm akan mengguna kan khidmad beliau..tp itu semua akan diputus kan nanti..yg paling penting aku dah bayar duit booking mase pameran pengantin kat SACC ari tuh..

Bende kedua aku nak tinjau ialah mengenai pakej pakaian & makeup..ye la nak jugak tengok feshion2 terkini baju pengantin…tp x nak la yg over the budget..x mampu mak u olllsss…nak cari yg cantik mengikut budget kami..makeup pon mcm tu..nak cari org yg boleh makeup mengikut citarasa aku..x nak ikut kepala die aje..huhu…pas tu nak jugak survey utk buat goodies..hehe..actually aku pon x tau nak bg goodies ape..tp x pe la boleh je tengok2 nanti baru decide…hmmm…lagi ape yek aku nak cari???tetibe otak aku blank_______..hahaha…

Korang ape lagi..yg mane rase nak mendirikan masjid mcm aku ni jom la kite serbu..somemore buat pertama kalinye urban vibe anjurkan pameran siap ade tema lagi hokey..tema kali ni ialah blue crystal..rase2 yg minat biru jom kite terjahh…

Psstt…nat kate--->antara banyak2 bende, photographer je yg aku dah betul2 confirm booking & 50% deposit pon dah bayar…hehe..

No comments:

Post a Comment