January 25, 2011

wedding Update : Yellow

Halooo.. Ladies…hehee..ok ari ni nak cite pulak pasal kaler kuning…ape la masalahnye yek asyik nak cakap kaler kuning aje ni kan..kan..kan..hahaha..bukan pe..masalah mr.Tunang ni nak kaler kuning yg ikut cite rase die..banyak dah butik aku survey kaler kuning, die x berkenan…haih…ingatkan perempuan je cerewet..tp lelaki pon same jee…lg teruk cerewetnye kot..hikhikhik…


Berbalik kepada kaler kuning itu..hahaha…(sila jgn meluat ye)..aku dah survey beberape butik yg kebanyakannye xde baju kaler kuning ni kan..huhu..ikut hati aku nak tempah aje senang..tp banyak pulak nak pikir nanti..tempah itu akan jadi last choice utk aku bile dah betul2 x jumpe baju kaler kuning ni kat mane2 butik..haha…tengok kan aku dah hujah pjg berjela..

Ok..ok…setelah adakan perbincangan dgn mr.Tunang & aku dah confirm betoi2 ngan die kaler kuning ape yg die nak so ini lah jawapannye………..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
~ini la kuning yg die nak~
~combination yellow + white~
~kuning ni pon ok jugak katenyee~
~mcm cantek je kan kaler turkoise & kuning ni..ngee~
~konon mcm raja katenye..huhu..(pelamin by kak suri..hehe)~

korang dah tau kan kuning mcm mane mr.Tunang aku nak kan...die kulit cerah cantek la pakai kuning..aku yg mcm anak mami ni ntah cantik ke tidak..huhu...x pe..xpe..aku akan cube jugak suke kaler kuning ni..ngeeee...

pssstt..nat kate---->pencarian baju kuning utk di bawa ke perlis sedang giat dijalankan..heee=)

No comments:

Post a Comment