January 18, 2011

Muka Ada SENYUM=)

Haloo jelita…hehehe..ari ni aku nak senyum je boleh x???hahahaha


Ape kes ni kan..hahaa…bulan lepas aku dup dap dup dap dgn appraisal…ye la aku baru je survive for only 9 month kat company ni…tp alhamdullilah persepsi bos terhadap aku boleh kate A++..hehe..taun pertama kan..taun2 depan harap lagi banyak (+)nye ye..org kate buat keje kene ikhlas..kerja itu kan ibadah..so I try my very best to do all the works walaupon kekadang aku memberontak (dalam diam aje)hehehe…

So ari ni ape yg ditunggu dah pon dapat..hasil dari appraisal tu sungguh memberansangkan…(bg aku la)..org lain aku x tau pon…ye la baru pertama kali dapat kan (for this company)…hmm…hasil dari itu gaji naik la sikit..haha..x boleh la nak expect banyak kan..(ingak ko sape NAT??)..duit bonus tu pulak boleh la simpan buat kenduri kawen kan..kan..hehehe…

Lagi 1 berita yg buat aku nak senyum jugak ialah pasal ASB..aku tau ASB tu x banyak sangat bonus nye..tp aku still nak senyum sbb buat pertama kalinye aku dapat bonus RM100++..hahaha..terkezut mak u ollsss mase tengok buku tu lepas update..selalu bile aku update je paling tinggi aku dapat RM1.28 jew..hahaa..banyak tu bezanyeee…padahal duit dalam tu x le beribu lemon sangat..atau mungkin kah mereka salah kira???oh no..no..no…x boleh tarik balik yeee…it’s mine..hahaha

Pssttt..nat kate--->syukur dgn rezeki dariNYA..akan dipergunakan sebaik mungkin=)

2 comments:

  1. ape lg nat.,.jomla open table..aku tggu ko nanti..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..on aje..boleh jumpe yat junior...

    ReplyDelete