December 30, 2011

Good Bye 2011

Halooo semua…2011 yg penuh dgn suka duka akan melabuhkan tirainyaaa…2011 tahun yg membahagiakan..tp jgn pikir hari2 pon bahagia..ade jugak yg sedih sadis & pahitnya..


YES 2011 penuh dgn cabaran yg hebat buat aku..sampaikan aku tak boleh tahan lagi dgn semuanya…tp nasib la ada tangan2 yg menghulurkan bantuan..alhamdullilah..

Dalam perhubungan dgn husband pon begitu…dari awal semasa kami bertunang hinggalah kami berkahwin ade je dugaan-dugaan yg datang..bukan dipinta tp itu semua ujian..ada kala semasa buat wedding prep pon kalau ikut kan hari2 nak bergadoh..hahaha..ye la aku nak yg ni die pulak nak yg tu..aku nak beli yg ni die pulak tak bagi..ade ketika rase mcm tak nak jumpa lansung!!!...haaa kau sape kate bertunang tu indah?? Banyak bercakar ade la..hehee..tp kami tempuhi jugak..nasib la husband aku ni penyabar…*cewah puji sendiri*..

Perihal keluarga pulak..setakat ni kami happily ever after lah org kate..biar pon ade je yg mencaci menghina tp kami terima je la..nak buat mcm mane kan..asam garam kehidupan..hari ni hari die esok2 mane tau hari kami..ape pon terima kasih…semua tu membuatkan kami semakin bersatu…semakin bahagia..yup keluarga besar saya mempunyai mcm2 ragam..dari yg besar sampai la yg paling kecil..kekadang seronok..kekadang geram..kekadang naik HANTU lah jugak..wakakaka…

Perihal kerja…oh zaman aku rase tak nak balik umah dah berlalu..walau ape pon during mid of the year memang hectic month bg aku..kalau boleh nak tambah tangan jadi 8…tak terkejar mak nok buat semua kerja…sampaikan officemate suruh aku tido kat opis..itu yg tak boleh blah tu…tp alhamdullilah lepas je aku kawen semua tu hanya tinggal kenangan…aku tak lagi rase nak tambah tangan jadi 8 malah aku boleh balik on time u olssss….hehehe….tq boss bb tambah staff..ringan sikit beban bahu ni…

ok jom lihat ape yg dapat aku kumpulkan sepanjang 2011..hehe
our engagement~1.1.11~

family trip to Pantai Timur

BFF wedding~Yazmine~

BFF wedding~Ana~

first time dapat pergi keppel..syokkk wooo naik kapal minyak

family picnic

admitted

birthday flower from husband

tragedi bila rumah jiran kami terbakar & hampir ke rumah kami

BFF engagement~zelinda~

hari raya

our pre-wedding

nikah 11.11.11

our wedding 12.11.11

majlis bertandang 19.11.11

rumah setinggan kami di landa ribut..

BFF wedding~Azizah~

BFF engagement~Ainor~

me with Chenta hati

me with permata hati ~Raja NurAleeya~

my super hero & heroin


lastly..he's my hero..tq for being part of me..I Love you more...

No comments:

Post a Comment