December 14, 2011

Sebulan & 1st Event

10/12/11 - our first event as husband & wife..kali ni aku angkut husband ke company annual dinner kat Mandarin Oriental KL...theme tahun ni jeans & jacket..disebabkan aku ni tak sempat nak mencari baju baru so aku pakai je ape yg ade dalam almari tu..lagi pon theme nye senang sangat..wakaka...so lets check it out

make up my jari jemari ku..haha

husband & wifey =)

close up..haha

next door girl..hihi

soon to be tunang org..hihi

gadis-gadis & bini orang

geng bas sekolah..

kak adibah noorrr!!! i heart u la kak dibah..cool

mat saleh pon heart kak dibah jugak...sakan menari depa nih..haha


11/12/11 genap sebulan aku kawen..skang aku dah percaya yg aku dah kawen..hihihi..bg mereka yg kate aku dah berisi bukan bermakna aku dah ade isi yer..tak de rezeki lagi..CONFIRM..akan diusaha kan..hihihi...


 
12/12/11 husband & aku cuti..ye la sultan selangor kasi cuti..hehehe..husband ajak gi genting sbb nak bawak adik aku yg tak dapat join majlis kat perlis ari tu kan...tp die pulak ade hal..aku pikir kan tak jadi la kami nak
berjimba-jimba..then husband ajak gi lunch...kemain jauh..kat mane??kat sini..hahahaha
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bukit tinggi yawwww....

nanti aku ceritakan part bukit tinggi ni kemudian yek...


pssttt..nat kate----->aku dah paham nape ex-b2b jarang hupdet blog mereka..wakakaka...tak de idea you alllssss....kikiki..




No comments:

Post a Comment