December 15, 2011

Wedding Review : Henna

halooo...hikhik..maaf yer gambar masih lagi di tangan OP..oh ho..masih dalam proses printing...insyaallah next week baru dapat...baru la boleh tempek gambar bebanyak..hikhik..

hari ni nak cite pasal henna...kisah nya henna ni memula asal tak nak la buat ukir bagai..hikhik..tp harus la tetibe aku over & some more aku terbaca dari blog Puan Kina mengenai pemakaian henna ni..so perasaan was2 tu bertukar menjadi perasaan nak mencuba..maklum la aku ni tak pernah pon pakai inai..hihi..kire mcm jakun la kan..sbb tengok orang lain pakai mcm cantik jeee...kepada mereka yg tak tahu meh sini aku tunjukkan sikit keratan dari blog Puan Kina

sila besar kan ye..


agak-agak tak paham baha melayu boleh la baca in english yer..kiki


utk henna ni aku dah book dari Nedia Khalid atau nama bisnesnye Ned Henna...org nye cumil gitu..mesra pelanggan..hihi...aku cakap kat Ned aku tak mo yg crowded sangat..sbb first time pakai kan..geli pon ade..wakakaka...jadi hasilnye begini la...



sangat la senang tengok Ned ni ukir..kejap je dah siap...bukan aku je yg sibuk nak berinai tp kakak & adik aku pon nak jugak kan..oh tak ketinggalan sikecil Aleeya..hihi..tp Aleeya pakai kat kaki je sbb kalau pakai kat tangan kang die masuk mulut..ni pulak hasil utk family aku..

3 tangan.

perhatikan kaki si kecil tu..

overall aku berpuas hati dgn henna ni...kemas jee...thank you Ned..insyaallah nanti bile2 kalau mengidam nak pakai nak suruh Ned buat design lain pulak...hihihi...



pssstttt..nat kate----> inai di jari makin mengilangkan diri...

No comments:

Post a Comment