May 11, 2012

Kejapnye 6 bulan

halooo...pejam celik pejam celik hari ni 11 May 2012..bermakna dah 6 bulan aku kawen...cepatnye mase..rase mcm baru semalam kecoh bunga telor tak sampai2..kecoh baju sanding tak muat..teruja sbb first time pakai inai..frist time aku tengok makanan tanpa rase nak makan pon..hahaha...

alhamdullilah setakat ni aku sangat bahagia..aku dikurniakan seorang suami yg baik..manje kadang2..suke makan ape yg aku masak..senang bawak aku berjalan..rajin tolong isteri yg malas ni kat rumah..hahaha..pendek kate semuanya cukup lah..

jgn kate sepanjang 6 bulan ni kami tak pernah gado ek..sape yg tak pernah gado tu aku ucapkan tahniah la yek..aku ni bukan la gado yg sampai nak baling periuk belanga tu..hihi..setakat gado2 manja gitu..merajuk tak tentu pasal..emo sesuke hati..sentap tak pasal2..haha..tp nasib la husben aku ni rajin memujuk..kalau dibuatnye "lantak ko lah" tak ke haru aku..tambah sentap mak..hahaha

Dear Husband,
i love you not for today, not for yesterday but for the rest of my life =)


pandangan itu..ohhh...hahaha

4 comments:

  1. btol babe! i sokonglah apew yg u ckp... :)

    ReplyDelete
  2. bestkan kawin nat..nanti ade anak lg best...mcm dah lengkap dah family....xde lg ke nat??? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rezeki dtg dari Allah..aku hanya berusaha..yg lain2 adalah ketentuanNya..masih belum ade rezeki yg satu tu.. =)

      Delete