May 14, 2012

Mothers day

halooo..hihi..entry basi..haha..basi ke??tak kot...mothers day belom tiba lagi tp kami adik beradik dah celebrate awal2 dah..kami celebrate mase cuti hari pekerja hari tu..hihi..sbb nye abg aku tu semedang bizi..so ni, die la yg plan ajak kami gi picnic..maka aku & kakak2 aku pulak berpendapat utk celebrate mothers day sekali..hihihi...oh..hari2 pon hari emak tp tak salah kan sekali sekala nak over cam ni..haha

kami plan ke ulu yam..tp yg dah kat hujung ulu yam..aku pon tak sure sangat name tempat tu ape..hari sebelum tu kami dah agih tugas..sape nak masak..beli barang..nak masak ape..aku cume masak nugget & beli barang..haha..tp yg lebih nye mak jugak yg masak..sbb mak masak super sedap..hihihi..

last minit order kek ni kat kak linda ..sedappp

dari kiri: mama, mummy, mak & ibu..

ape yg suke sangat tu..haha..biasa la kalau dah semua ade mesti ade je kerenahnye..kikiki

potong jgn tak potong

 mak saye la tu yg kene sumbat kek..hihi

isi dalam kek..kek marble warna warni..kami order kak rainbow..tp sbb aku order last minit mane sempat nak buat..
so kak linda come out with this cake..janji warna warni..dan yg penting sedappp wooo

die pon nak jugak potong kek..

oh pusat terkeluar la..alamak telebih sudaaaahhh..hihi


itu je gambar yg aku ade..hahaha..sbb mase ni tak bawak kamera..maklum la esok nye tu nak jalan..gambar banyak kat kakak aku..tak transfer pon lagi...hihihi


selamat hari ibu buat MAK..buat MAK mertua kat Perlis..buat MUMMY Aleeya..buat MAMA Qayyim & Qayyum...dan buat IBU2 semua...semoga anda menjadi contoh buat anak2.. =)


pssttt..nat kate---> MAK I LOVE U =)

No comments:

Post a Comment