March 18, 2011

Aktiviti hari minggu

yeayyyy...it's Friday again...fuh..sungguh penat apabila terlalu bz dgn kerja yg melimpah-ruah "plus" training from monday to thursday..huhu..jadinye hari2 la aku ni balik lambat..T_T...now my meja dah clean up..kiki...no more surat-surat chenta yg berlonggok...no more kertas2 yg menjadi lapik..hahaha..everything settled...opsss...ade la jugak sikit lagi kan..not to say everything la kalo cam tu ye dak..

ok lupekan pasal kerja..minggu ni mcm padat je aktiviti..hmmm..ape nak buat ye??haha..dimulakan dgn esok which is my BFF wedding kat gombak..which is mcm menarik coz Cik Puan Yazmine ni adelah kacukan dari pakistani..her wedding ala-ala indian style..so we should wear Punjabi suit (not necessary actually but saje gatai) on that day..kikiki..dgn kulit aku yg memang gelap's ni kang org salah pandang plak kate aku ni indian..hihihi..x kisah la..also the bride provide me with the lovely batch mcm kat bawah ni utk dipakai esok..hoho..terharu..++..
~so suwiitttt..like~

keesokannye pulak aku & mr.Tunang mahu ke CURVE utk cuci mata sambil tengok cite Hikayat Merong mahawangsa..awww...*excited*..coz ade yg kate bestt..so aku haru jugak nak tau ke'best an cite itewww...then lepas tu mahu makan-makan & ronda IKEA utk cari barang2 ape yg patut..hihi..dalam otak mcm panjang je list nak cari kat IKEA tuh somemore ikea tengah SALE..yuhuuu...ok till then c u next monday & i will update about our trip to pantai timur...

pssttt..nat kate--->SHOPPING lagi & lagi...

No comments:

Post a Comment